در ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی، برخی اخبار سیاسی از جمله جزئیاتی درباره رایزنی حسن روحانی با رهبر انقلاب برای کاندیداتوری پُربازدید بود.

مهمترین خبر سیاسی امروز به جزییاتی از مشورت روحانی با رهبری برای کاندیداتوری اختصاص داشت. یک تحلیل هم از سوی یکی از فعالان سیاسی اینطور فضا را توصیف کرد: اصلاح‌طلبان، اصول‌نظام را تحریف می‌کنند اصولگرایان‌ساده‌سازی. همچنین غرویان خطیب مشهور گفت: روحانی احتمالا این هفته به دیدار مراجع می‌آید. این سه خبر پربازدید سیاسی امروز بود.

در سرویس اقتصادی اعلام شد هواپیماهای سوپرجت سوخو جای بوئینگ و ایرباس را می‌گیرند. همچنین خبر پرواز جدیدترین هواپیمای بوئینگ توانست توجه مخاطبان را جلب کند تا با خبر علاقه‌مندی میلیاردرهای هندی برای حضور در بندر ایرانی پربازدیدهای امروز اقتصادی باشد.

در سرویس فرهنگ و هنر مردم به شنیدن دفاعیات خالق مجسمه جنجالی کریستیانو رونالدو از اثر مشهورش دل خوش داشتند. در این سرویس غوغای تریلر فیلمی ترسناک در اینترنت و بازدید 197 میلیون نفری در یک روز، شگفتی آفرید. مرضیه برومند هم اعلام کرد: از شجریان دلسوزتر برای مردم و انقلاب وجود ندارد. این سه خبر پربازدید فرهنگ و هنر بود.

در سرویس اجتماعی گزارشی درباره رواج پدیده ادامه زندگی زوجین با هم پس از «طلاق» تعجب مخاطبان را برانگیخت. در این سرویس پاسخ محسن هاشمی به حملات تند قالیباف هم پربازدید بود. همچنین این سوال برای مردم مهم بود: آیا نصب دوربین مداربسته جرم است؟

در سرویس بین الملل سفر ظریف به عتبات عالیات بازدید زیادی داشت. همچنین برای مخاطبان این حوزه مهم بود بدانند آیا ترامپ توصیه برژینسکی را می‌پذیرد؟ در این بخش افشاگری ترامپ درباره دارایی‌های ثروتمندان کاخ سفید هم بازدید زیادی را به سوی خود جلب کرد.

در سرویس آی.تی مشخص شد لورفتن اطلاعات ۹۵ هزار کاربر با حمله سایبری به سایت رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالد کار هکرهاست. از قدیم گفته بودند، کار، کار هکرهاست، ولی کسی باور نمی کرد.

همچنین در سرویس طنز و کاریکاتور ما پشت‌پرده مجسمه زشت رونالدو لو رفت. شما پشت پرده را نبینید.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =