۰ نفر
۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۲

استقلال در یک بازی یک طرفه موفق شد با برتری 5 بر یک از سد پیام مشهد بگذرد و با 31 امتیاز به پله دوم جدول لیگ برتر برسد.

در این بازی سیاوش اکبرپور سه بار و آرش برهانی دو بار برای استقلال گل زدند و برهانی با اینکه یک پنالتی هم از دست داد ، حالا با 12 گل ، آقای گل لیگ برتر است. یاران پیام هم که این هفته غیر از دغدغه های مالی شان ، کابوس حرکت غیرورزشی خداداد هم به همه مشکلات دیگرشان اضافه شده بود ، 2 بار در زدن ضربات پنالتی ، در برابر وحید طالب لو ناکام ماندند.

پس از این پیروزی ، امیر قلعه نویی که خوشحال به نظر می رسید گفت:« به دلیل کسب 3 امتیاز بازی مقابل پیام بسیار خوشحال هستم. تیم ما توانست سه امتیاز بازی را به دست آورد، ضمن آنکه گل‌های بسیاری را به ثمر رساندیم اما آنچه که برای من اهمیت دارد سه امتیاز بازی و بعد تعداد گلها است.»

 قلعه نویی درباره‌ی سیاوش اکبرپور گفت:« اکبر پور درتمامی بازیها برای استقلال خوب بازی می‌کند. اما در این بازی به دلیل آن که گل زنی کرد بیشتر به چشم آمد. اکبر پور در تمامی بازیها در کارهای تاکتیکی به خوبی شرکت می‌کند و در نفوذ کردن؛ پاس دادن و ایجاد موقعیت بسیار خوب کار می‌کند. گروه آنالیز باشگاه استقلال 48 ساعت پس از هر مسابقه گزارش تصویری از بازیکنان ارائه می‌دهد که در تمامی آنها سیاوش اکبر پور عملکرد خوبی داشته است. »

او  درباره‌ی جذب بازیکن خارجی گفت:« در هر صورت ما وضعیت فابیوبالا را بررسی کردیم و در نهایت به دلیل شرایط پزشکی تا اندازه‌ای از جذب او منصرف شدیم. اما با توجه به این که استقلال درسه جبهه باید به میدان برود و بازیکنان ما باید هر دو سه روز یک بار به میدان بروند، هم‌چنان در خط میانی و حمله به دنبال بازیکن جدید هستیم.» 

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ناصر حجازی؛ که مذاکره با عرفان اولرو مهاجم این تیم را نوعی حاشیه سازی خوانده بود، گفت:« در همین هفته‌های آخیر با هاشم بیگ زاده و فرهاد مجیدی از سوی باشگاه مس کرمان تماس گرفته شده است یا آنکه با ابراهیم تقی‌پور از طرف باشگاه‌های دیگر تماس گرفتند. آیا ما باید این موضوعات را جو سازی بخوانیم، در هر صورت نظری جویباری مذاکراتی را با قائم مقام باشگاه ابومسلم داشته اما هنوز نه بازیکنانی که از استقلال می‌روند و نه بازیکنانی که به استقلال می‌آیند مشخص نشده‌اند. در هر صورت من می‌دانستم زمانی که استقلال خوب نتیجه بگیرد، چنین صحبت‌هایی بیان می‌شود. من پس از 3 - 4 سال حضور در استقلال به این مسائل عادت کردم. »

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =