۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

مهر نوشت: نخست وزیر انگلیس در دیدار با ولیعهد سعودی درباره راه های تقویت روابط دوجانبه و همکاری در تمام زمینه ها رایزنی کرد.

به گزارش الشرق الاوسط، نخست وزیر انگلیس در سفر به ریاض پایتخت عربستان با ولیعهد سعودی دیدار کرد.

«ترزا می» نخست وزیر انگلیس در دیدار با «محمد بن نایف» ولیعهد سعودی راه های تقویت روابط دوجانبه و همکاری در تمام زمینه ها را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

طرفین همچنین در رابطه با همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم! و تحولات منطقه و موضع ریاض و لندن در قبال این تحولات رایزنی کردند.

پیشتر ترزا می نخست وزیر انگلیس در دفاع از تحکیم روابط با ریاض گفته بود: رابطه با عربستان برای تضمین امنیت و رفاه انگلستان حائز اهمیت است.

این در حالی است که «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلستان، با انتقاد از واگذاری تسلیحات انگلیسی به دولت ریاض از نقش آنها در ایجاد یک فاجعه انسانی ابراز تاسف کرد.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی آقا IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    0 1
    علت اینکه ترزامی گفته:رابطه باعربستان تضمین امنیت و رفاه انگلستانه ، اینه که آنهاخوب میدانندعربستان درنفت غوطه ور است وپول دارد و دوم اینکه خوب میدانند تروریستهاوتکفیریهادردنیا باپول عربستان و اعتقادات ایشان وبا سیاست آنهایی که آرامش خودرا در نا آرامی دیگران مثل صهوپیونیستهاو... میبینند دست به اعمال خشونت میزنند فرقی نمیکندخشونت در آمریکا،اروپا، آفریقا یا آسیا باشد ، طالبان ، القاعده ، داعش باشد یا هر گروه بانام وآرم دیگری خشونت انجام میدهند