تسنیم نوشت: کمیته امداد امام خمینی در اطلاعیه‌ای با تشکر از حسن نظر اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی به آقای فتاح اعلام کرد وی رسما از حضور در انتخابات کناره گیری کرده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به اظهار محبت و حسن نظر اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی به جناب آقای فتاح، به استحضار مردم شریف کشورمان می‌رساند همان‌گونه که بارها اعلام شده است ایشان خدمتگزاری به ولی نعمتان و اقشار مستضعف جامعه را از مهم‌ترین رسالت‌های نظام اسلامی می‌داند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ایشان هیچگونه قصد و برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات نداشته و نخواهند داشت و عدم حضور در جلسه امروز مجمع جبهه نیروهای انقلاب اسلامی نیز به همین دلیل بوده است.

پنج کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری، عصر امروز (پنجشنبه 17 فروردین ماه) در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب انتخاب شدند و آقای فتاح به همراه آقایان رئیسی، زاکانی، بذرپاش و قالیباف جزو پنج کاندیدای جمنا قرار داشت.

پرویز فتاح به دو تن از اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی یک روز پیش از برگزاری مجمع ملی به وسیله پیامک عدم حضور خود را اعلام کرده و گفته بود: با همه احترامی که به دوستان جمنا قائلم، پیرو صحبتهای قبلی و تصمیم قاطع بر عدم ورود به انتخابات، از حضور در همایش فردا معذور خواهم بود. ولی از ارادت ما به آن جمع چیزی کم نخواهد کرد.

23213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    4 1
    تنها آدم موجه در بین کاندیداهای مذکور استعفا داد. حیف.