بازدید مدیران ارشد شهری و استانی از روند احداث اردوگاه شهید باکری

مدیران ارشد مدیریت شهری کرج به همراه تعدادی از مسئولان شهری و استانی، با حضور در شهر خون و قیام، از روند پیشرفت یکی از مهمترین پروژه های شهرداری کرج در خرمشهر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سال هاست که خرمشهر به عنوان یکی از مقاوم ترین و استوارترین شهرهای کشور در برابر حمله نابرابر دشمن بعثی به کشور شناخته شده است اما امکانات و دارایی های این منطقه بعد از گذشت سال ها از جنگ تحمیلی، به هیچ وجه متناسب با بهای خون های ریخته شده و مقاومت های صورت گرفته نیست.
این در حالی است که خرمشهر و ساکنانش، تنها حفظ و حراست از خود را در زمان حمله دشمن مد نظر قرار نداده و به بهای ایستادگی برای آزادگی، استقلال و تمامیت ارضی همه کشور خون ها دادند. از این رو وظیفه همه مسئولان و مردم در شهرها و استان های دیگر، کمک به بازسازی و احیای این شهر است.
در همین راستا، مدیریت شهری کرج، سال گذشته اقدام به تصویب یکی از مهمترین طرح های مدیریت شهری در عرصه کشوری نمود تا با احداث اردوگاهی برای راهیان نور، امکان برگزاری هر چه بهتر این اردوهای معنوی را برقرار کرده و به اقتصاد و پیشرفت این شهر کمک نماید. پیش از این نیز برای ساماندهی خیابان مطهری خرمشهر 792 میلیون تومان و به منظور ساماندهی بلوار رسول اکرم(ص) مبلغ دو میلیارد و 578 میلیون تومان از سوی مدیریت شهری کرج هزینه شده است.
بازدید مدیران و مسئولان شهری کرج و استان البرز در هفته جاری از پروژه اردوگاه شهید باکری نیز با همین منظور انجام گرفت. برای ساخت این اردوگاه مبلغ 10 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده و زمین آن توسط سپاه تامین گردیده است.
در این بازدید عزیز اکبریان؛ نماینده کرج در مجلس، محمود دادگو؛ رئیس شورای اسلامی شهر کرج، علی ترکاشوند؛ شهردار، علی اصغر کمالیزاده؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری، ابراهیمی؛ معاون استاندار البرز و فرمانده سپاه حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =