روز گذشته حادثه فرونشست اتوبوس مسافربری موجب شد تا نوجوان ۱۷ ساله در میان دیفرانسیل و مخزن گازوئیل خودرو محبوس شود که نیروهای امدادی بلافاصله وارد عمل شده و با اقدام به موقع این نوجوان را نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ساعت ۱۸:۳۲ روز گذشته یک مورد سقوط احتمالی شخصی ۵۰ ساله از کوه صفه به مرکز فرماندهی آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد و به دنبال آن ماموران تخصصی امداد و نجات به محل اعزام شدند.

نخست عملیات تجسس در محور آبشار به مسیر مرعشی در دستور کار نیروهای امداد و نجات قرار گرفت و پس از دقایقی جسد یک مرد مشاهده شد که بر اثر اصابت سر به صخره‌های سنگی فوت شده بود.

 این جسد توسط اکیپ تخصصی امداد و نجات با استفاده از طناب و برانکارد به پایین کوه هدایت شد و  پس از یک عملیات ۲ ساعته سنگین و نفس گیر و حمل توسط برانکارد تحویل عوامل انتظامی داده شد.

همچنین  روز گذشته حادثه فرونشست اتوبوس مسافربری بر روی نوجوان تعمیر کار در خیابان امیرکبیر اصفهان اعلام شد و نیروهای امدادی از ایستگاه‌های ۲۲ و ۱۰ به همراه خودرو تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 در این حادثه نوجوان ۱۷ ساله در زیر اتوبوس در میان دیفرانسیل و مخزن گازوئیل خودرو محبوس شده بود، افزود: نیروهای امدادی بلافاصله با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات پنوماتیک و جک‌های آرزد نسبت به بلند کردن اتوبوس و رها سازی شخص از زیر اتوبوس اقدام کردند.

تعمیرکار نوجوان که از ناحیه کمر دچارآسیب شده بود سریعا توسط عوامل اورژانس شهر حاضر در محل به بیمارستان منتقل شد.

علت این حادثه جدا شدن لوله مخزن باد اتوبوس در هنگام تعمیر و در نتیجه نشست اتوبوس و محبوس شدن شخص تعمیرکار در زیر آن اعلام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =