یک هفته پیش، بیمار معتادی بیمارستان شهرکرد را بهم ریخت و آخر سر کادر درمانی توانستند با کمک مامور نیروی انتظامی، او را به اتاق عمل ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فیلمی از سوی کانال تلگرامی منسوب به یک خبرگزاری منتشر شده است که بیماری را دراز کشید روی راه‌روی یک بیمارستان نشان می دهد که از درد به خود می پیچد و پرستاران به او توجهی ندارند.

این فیلم هیچ توضیحی در زیر خود ندارد،‌ غیر از یک جمله از حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور: «روزی که دیدم مردم در بیمارستان برای پرداخت پول درمان مجبور نیستند طلای همسران و فرش زیر پایشان را بفروشند و همه زیر پوشش بیمه درمانی هستند روز فخر ایرانیان بود.»

این حادثه ظاهرا در بیمارستان شهرکرد اتفاق افتاده است. دکتر درخشان،‌ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دراین باره به خبرآنلاین گفت: «این فرد، بیمار معتادی است که روز ۲۱ فروردین به دلیل بیماری فتق به بیمارستان شهرکرد مراجعه می کند، بلافاصله پذیرش می شود. مشاوره‌ها نهایتا به این تشخیص نیاز بیمار به عمل جراحی منجر می شود.»
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: «اما بیمار با کادر درمانی همکاری نمی کند و سه بار از تخت پایین می آید و انژوکت ها را باز می کند، و در یک تبانی به همراهش می گوید فیلم بگیر. در همین حین به پرسنل بیمارستان فحاشی هم می کند.»

او گفت: «با وجود تلاش پزشکان و پرستاران برای آماده شدن بیمار جهت جراحی، او مجدد از تخت پایین می آید و در راه‌رو بیمارستان دراز می کشد و فریاد می زند و فحاشی می کند. در ادامه کادر درمانی با کمک نیروی انتظامی، با زحمت این بیمار را به اتاق عمل می برند و پس از طی درمان، از بیمارستان مرخص می شود.»

به گفته درخشان، بخش عمده درد این بیمار، به دلیل سومصرف موادمخدر بوده: «آنچه در فیلم منتشر شده، آخرین باری است که تخت پایین می آید و در مقابل ایستگاه پرستاری، دراز می کشد، کادر درمانی هم در همان هنگام و به ناچار، پیگیر هستند تا با کمک مامور نیروی انتظامی بیمار را به اتاق عمل ببرند.»

او گفت: «فیلم عدم همکاری بیمار و خروج از تخت و مداخله نیروی انتظامی که از طریق دوربینهای مدار بسته ثبت شده، موجود است و در صورت لزوم تحویل مقام مسئول می‌شود.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
    2 0
    مهم، زدن روحانیه. ولو با کمک اهل بخیه.
  • بی نام DE ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
    2 0
    دکترها و پرستاران جان بچه من را نجات دادند و من تا اخر مدیون انها هستم