در ۲۸ فروردین، پربازدیدترین اخبار به جزئیاتی از بازخواست احمدی‌نژاد در دفترش و دادگاه اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی جزییات بازخواست از محمود احمدی‌نژاد در دفتر رئیس‌جمهوری و دادگاه از همه مطالب پربازدیدتر بود. همچنین خبر رسید رؤسای ستادهای انتخاباتی روحانی در سراسر کشور مشخص شدند. در این سرویس نامه مهم توکلی به شورای نگهبان هم پربازدید بود. او نوشت: احمدی‌نژاد مجرم است و به ولایت‌فقیه پایبند نیست.

در سرویس اقتصادی جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی بازدید زیادی داشت. همچنین قیمت خودروهای ایرانی صفر در بازار توانست نگاه مردم را به خود جلب کند. در این سرویس مردم خواستند بدانند آیا سدهای تهران سرریز می‌شود؟

در سرویس فرهنگ و هنر، قصه زندگی فوتبالیستی که از رفتگری و چوپانی به دروازه‌بانی تیم‌ملی رسید پربازدید بود. خبر بد برای اهالی شعر اینکه کیومرث منشی‌زاده درگذشت. همچنین اعلام شد یک فوتبالیست بازیگر سریالی ایرانی شده است.

در سرویس جامعه عنوان شد دریاچه‌ارومیه همیشه از سیل پر شده است. همچنین وزارت نیرو هشدار به تهرانی‌ها داد که سد لتیان و امیرکبیر برای جلوگیری از سیل رهاسازی شدند. همچنین بیش‌ترین سوالات مردم از برنامه بهداشت جنسی صداوسیما هم منتشر شد.

در سرویس بین الملل هم  تمجید بی‌سابقه وزیر امور خارجه ترکمنستان از سفر ظریف خبر پربازدید اول بود. همچنین اظهارات قوی‌ترین زن سیاسی روسیه در برابر ملک سلمان هم نگاه ها را به خود جلب کرد. در این سرویس همچنین واکنش اتحادیه اروپا به نتایج رفراندوم ترکیه بازدید زیادی داشت.

در سرویس فناوری اطلاعات فیلتر مجدد تماس صوتی تلگرام از سوی اپراتورهای مخابراتی اعلام شد.

در سرویس طنز هم اعلام شد احمدی‌نژاد دودل شد!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =