۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۹

دامداران اعلام کردند به زودی با گاوهایشان در حیاط وزارت بازرگانی تجمع می‌کنند.

درباره این موضوع یک مطلب مفصل نوشته بودم. در شواری سردبیری گفتند: «مطلبت یک‌طرفه است، زیادی از گاوها حمایت کرده‌ای، از ما شکایت می‌کنند. مثل «آدم» بنویس!» 

گفتم «آدم» یاد بزغاله افتادم و اینکه پنجمین بزغاله شبیه‌سازی شده جهان در اصفهان متولد شد.

خیلی خوب است که اقلاً بزغاله‌مان در جهان پنجم شد. کاشکی عوض بزغاله، حیوان دیگری تولید می‌کردیم که اول بشویم. چون قبلی‌ها فقط گوسفند و بزغاله تولید کرده‌اند. 

گفتم «حیوان» یاد این افتادم که اصولا حیوانات خیلی بی‌خودند، حتی نمی‌توانند زعفران پاک کنند. در حالی که ربات می‌تواند، چون ربات زعفران‌پاک‌کن با قابلیت پردازش تصویری رونمایی شد.

اگر همین‌طور پیشرفت کنیم، در تولید ربات به زودی شاهد اخبار زیر خواهیم بود:

- ربات فشاردهنده لیمو عمانی داخل ظرف قورمه‌سبزی با قابلیت فشردن 700 لیمو عمانی در ثانیه تولید شد.

- ربات شمردن آرا، بدون دخالت اصلاح‌طلبان آماده بهره‌برداری شد.

- ربات احترام‌گذار به مادرزن عصبانی با قابلیت بوسیدن دست مادرزن، بدون مشکل شرعی رونمایی شد.

- ربات واردکننده همه‌چیز از چین، به منظور تعطیلی همه صنایع خرد کشور به دست توانمند متخصصان داخلی تولید شد. 

گفتم «متخصصان توانمند داخلی» یاد مربی توانمند داخلی تیم ملی‌مان افتادم. مایلی‌کهن گفته: «دو بار به خاتمی رأی دادم، یک بار به احمدی‌نژاد.»

خیلی خوشحال شدم، با این حرکت رو به جلو و پیشرفت فوق‌العاده ایشان، قطعاً به جام جهانی می‌رویم و به احتمال 90درصد برزیل را در ضربات پنالتی شکست می‌دهیم و قهرمان می‌شویم. 

گفتم «قهرمان» به طور کلی یاد «فرج‌الله سلحشور» سازنده سریال «یوسف پیامبر» افتادم. سلحشور گفته: «به احمدی‌نژاد، کاندیدای واحد اصولگرایان رأی می‌دهم. با شناختی که از تلاش‌های صادقانه احمدی‌نژاد دارم، وی را اهل خدمت بی‌منت به مردم و خادمی صادق در راستای مبارزه با کانون‌های فساد می‌دانم.» حیف که آقای سلحشور یادشان نبود به جای «کانون‌های فساد» بگویند «معبد آمون». لذا کاملاً معلوم است که سریال یوسف اصلاً تبلیغی نیست و شباهت کارهای یوسف با بعضی‌ها کاملاً اتفاقی است. 

گفتم «اتفاق»، یاد ده‌نمکی افتادم که گفته: «اخراجی‌های 3 را سیاسی‌تر می‌سازم.» لابد اگر بناست فیلم بعدی سیاسی‌تر باشد، اخراجی‌های 3 با حضور هیأت دولت و وزرای جابه‌جا شده و اخراج‌شده ساخته می‌شود. البته اگر من هم همین‌طور مطالب تند سیاسی بنویسم، شاید من هم اخراج شوم. آن وقت لابد من هم باید در اخراجی‌های سیاسی بازی کنم. 

گفتم «من»، یاد گاو‌هایی افتادم که اول مطلب درباره‌شان نوشتم که قرار است با صاحبانشان جلوی وزارت بازرگانی تجمع کنند. راستی نظر خود گاوها درباره این تجمع اعتراض‌آمیز چیست؟

اساساً کدامیک بهتر است؟ این که گاو‌ها مثل آدم‌ها زندگی کنند یا اینکه. . .؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی مرادیان IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
    0 0
    بسیار عالی.