۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۵

«در بازی با استقلال با ارائه نمایشی جوانمردانه در اندیشه حفظ وجهه باشگاه سایپا و رسیدن به اهداف آینده‌مان هستیم.»

محمد مایلی‌کهن این جمله را درباره بازی با استقلال گفت و ادامه داد: «من بازی مقابل استقلال را باید از دو جنبه در نظر بگیرم. یکی به عنوان سرمربی تیم ملی و دیگری سرمربی سایپا. به عنوان سرمربی سایپا وظیفه‌ام این است که از شخصیت و وجهه باشگاه سایپا دفاع کنم تا سایپا بازی خوب و جوانمردانه‌ای را ارائه دهد.»

او با اشاره به دیدار سه‌شنبه شب لیورپول مقابل چلسی گفت: «شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که از این بازی لذت نبرده باشد و در دیداری این چنین حساس کوچکترین حاشیه‌ای هم به وجود نیامد. فوتبال ناب، شرافت ناب، انسانیت ناب، فرهنگی ناب و تماشاگری ناب را در این بازی دیدیم و همه کسانی که این بازی را تماشا کردند از آن لذت بردند. دیدیم در فوتبالی که لیورپول به مرحله بعد نرفت و ضرر مالی هم کرد هیچ چیزی را زیر سؤال نبردند چرا که می‌دانستند هیچ چیز ساختگی نیست و همه چیز در چارچوب قانون است. آنها می‌دانستند که اگر سوتی به اشتباه زده می‌شود این اشتباه سهوی است و نه عمدی. به هر حال من هم می‌گویم که ما در دیدار با استقلال با چنین دیدگاهی پا به میدان می‌گذاریم.»

مایلی‌کهن ادامه داد: «به عنوان سرمربی تیم ملی هم باید بگویم که چهار، پنج ماه است که با بازیکنان سایپا کار کرده‌ام و از آنها شناخت دارم، هر چند که شاید انگیزه‌شان بیشتر شده باشد، از سوی دیگر هم استقلال تیم بسیار قوی است و جزو پرتماشاگرترین تیم‌هاست و من هم شناخت خوبی از این تیم دارم.»

مایلی‌کهن با بیان این که باشگاه سایپا شخصیت و منزلت بالایی دارد، ضمن اینکه ما برای آینده اهدافی ترسیم کرده‌ایم، گفت: «طبیعی است که باید برای رسیدن به این دو هدف بازی خوب و جوانمردانه‌ای را انجام دهیم و در این بین کاری نداریم که کدام تیم می‌خواهد قهرمان شود.» او در پاسخ به این سؤال که معاون سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده که اگر سرمربی تیم ملی دو شغله است باید فکری کرد، گفت: «سازمان تربیت بدنی امور اداری دارد و هر دستوری که آنها بدهند، می‌پذیرم.»

البته حاجی مایلی دیروز مدعی شد بخشی از حرف‌هایش در مجلس بد منتقل شده و قسمتی از حرف‌هایش هم از سوی رسانه‌ها سانسور شده‌اند. او معتقد بود جملاتش درباره خواننده‌های لس آنجلسی حرف خلافی نبوده که رسانه‌ها با خود سانسوری نقلش نکرده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زارع IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
    0 0
    خدا به ميلي كهن كمك كنه تو كارش موفق باشه تا اونايي كه نميتونن ببينن شرمنده بشن
  • اوا زارع از مرودشت IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
    0 0
    كسي كه تو برنامه نود دو گانه صحبت مي كنه در پاسخ عادل كه ازش پرسيد با بازيكنايي كه زير ابرشون بر ميداريد چكار مي كنيد گفت بايد برن تيم فوتسال بانوان كه در سوال بعدي عادل كه پرسيد الان در تيمتون همچين ادمايي داريد جواب بي ربط ميداد ايشان به خانمها بي احترامي كردند براش هيچ وقت ارزوي موفقيت نمشه كرد
  • علي مويدي IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
    0 0
    مگه تيم فوتسال بانوان تبعيد گاه افراد بي شخصيت و زن نما ست مايلي كهن با اين حرفش اگه محبوبيتي هم داشت اونو از بين برد
  • عباس IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
    0 0
    مشکل اصلی اینه که مایلی این روزها هم زیاد مصاحبه می کنه هم درمورد همه چیز اظهارنظرمی کنه که خیلی هاش به اون ربطی نداره پیشنهادمی کنم آقای سرمربی همه حواسشو بزاره برای موفقیت تیم ملی جهت رسیدن به جام جهانی
  • ايزدي IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
    0 0
    خوبه برنامه نود به صورت زنده پخش ميشد وگرنه مايلي كهن ادعا مي كرد حرفاش تحريف يا سانسور شده
  • علي IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
    0 0
    خوب ميشد اگر مايلي يك مقدار دست از اين حرفاش بر ميداشت و يك مقدار به روحيه بازيكناني كه ميخواد انتخاب كنه ميرسيد ، تا تيم ملي روحيه مضاعف براي بازيهاي مهم پيش رو بگيره. خواهش ميكنيم تمركزت را بگذار روي بازيكنان خوبي كه ميخواهي براي تيم ملي مثمر ثمر باشند بگذاريد .