۰ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
پخش زنده توئیتر کلید خورد

توئیتر با کمک «لایو نیشن» سرویس پخش زنده در بخش سرگرمی ارائه می‌کند. همچنین بخش خبری نیز توسط بلومبرگ پشتیبانی خواهد شد. آمازون نیز به بخش ورزشی کمک می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران میکروبلاگ توئیتر اینک قصد دارند در نقشه شبکه تلویزیونی عرض‌اندام کرده و با بستن 12 قرارداد رسماً وارد فاز پخش زنده شده‌اند. قرار است بخش خبری توئیتر توسط بلومبرگ پشتیبانی محتوایی شود.

پلتفرم تلویزیونی توئیتر در فصل اول 2017 بیش از 800 ساعت محتوای زنده با 45 میلیون کاربر را به ثبت رساند تا خود را در حد و اندازه شبکه تلویزیونی نشان دهد، درحالی‌که 60 درصد از کاربران از بیرون از آمریکا محتوا را دریافت کردند.

گزارش استریمینگ ویدئویی 24-7 توئیتر، ضمن برگزاری کنفرانس NewFronts نیویورک منتشر شد و «مَت درلا» اعلام کرد کمپانی‌های تبلیغاتی در اینترنت قادر به کنترل محتوای خود روی استریمینگ توئیتر هستند.

بدین ترتیب توئیتر پس از انتشار گزارش مالی خوب خود، برنامه‌های جدید برای پول‌سازی را اعلام کرده است و به زودی به روزهای اوج خود باز می گردد.

 

5656

کد خبر 660871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =