در ۱۲ اردیبهشت ماه، پربازدیدترین اخبار به حوزه سیاسی و به خصوص ماجرای انتخابات ریاست جمهوری آیندده مربوط بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار به مناظره دو چهره مشهور در کافه خبر مربوط بود. جایی که الله‌کرم گفت: کشور تا حالا دست‌ انقلابیون نبوده و زیباکلام پرسید: لابد دست‌ پهلوی‌ بوده؟ همچنین پشت‌پرده پخش‌نشدن برنامۀ رادیویی قالیباف هم مخاطبان را جذب خود کرد. در این سرویس سخن مداح مشهور که گفت: ریختن در سفارت عربستان کار ما نیست هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی پربازدید خبر به دلیل فرود اضطراری بوئینگ امارات در ایران مربوط بود. همچنین خبری درباره بنزین ۱۷۰۰ تومانی با یارانه ۲۵۰ هزار تومانی هم برای مخاطبان مهم بود. همچنین واکنش اقتصاددان مشهور اصول‌گرا به وعدۀ یارانه‌ای نامزدها پربازدید بود که گفت: ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان!

در سرویس فرهنگ و هنر، احتمال ابتلای جانی دپ به یک بیماری عجیب پربازدیدترین موضوع مورد توجه مردم بود. در صنعت بیمه حنجره هم اعلام شد پس از سالار عقیلی نوبت به حامد همایون رسید! همچنین داور جایزه قلب تهران هشدار داد قلب تهران در حال تخریب است. این خبر هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه، پربازدیدترین خبر به سخن دادستان استانبول مربوط بود که گفت: علت اصلی قتل مدیر شبکه‌های «جم»، اختلافات مالی است. همچنین خبر رسید بنیاد مستضعفان کاخ رضاشاهی گچسر را فروخته. همچنین خبری از اصفهان رسید که تشکیل پرونده قضایی برای کرباسچی به دلیل شائبه توهین به مدافعان حرم رقم خورده.

در سرویس بین الملل واکنش قاسمی به درگذشت گردشگران آلمانی در شیراز پربازدیدترین خبر بود. همچنین این خبر تازه از شاهکار ترامپ پیچید که او مصاحبه را نیمه‌‌کاره رها کرده! از آمریکای جنوبی هم خبر رسید میراث‌دار چاوز خون به پا کرد! این مطلب هم پربازدید بود.

در عالم ارتباطات و فناوری اطلاعات هم گفتند پخش زنده توئیتر کلید خورد!

در سرویس طنز هم واکنش لاریجانی به وعده‌ نجومی قالیباف و رئیسی خنده بر لب مردم نشاند و همه را شاد کرد.

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =