ایرنا نوشت: پایگاه تحلیلی هافینگتون پست نوشت: سرمایه گذاران ثروتمند چینی می توانند با کمک «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا راه خود را به سوی این کشور باز کنند.

این رسانه آمریکایی افزود: چینی های ثروتمند می توانند با پرداخت 500 هزار دلار به خانواده کوشنر موقعیت خوبی برای خود در جامعه آمریکا بخرند.
هافینگتون پست به نقل از واشنگتن پست و نیویورک تایمز افزود: این همان پیشنهادی بود که توسط خواهر جرد به نام نیکول میر در یک میهمانی به میزبانی یک شرکت چینی که به ایجاد روابط بین شرکت های آمریکایی و سرمایه گذاران چینی کمک می کند، عنوان شد.


این رسانه آمریکایی اضافه کرد: هر چند رئیس جمهور ترامپ به شدت با مهاجرت های جدید به آمریکا مخالف است و آن را سرکوب می کند اما خانواده های ثروتمند چینی با انجام سرمایه گذاری های چند صد هزار دلاری در پروژه ساخت و ساز خانواده کوشنر در نیوجرسی می توانند برای مهاجرت به آمریکا تقاضا دهند.
هافینگتون پست در ادامه با نقل قول از نیویورک تایمز گفت: از این برنامه اغلب با عنوان «فروش شهروندی آمریکا» یاد می شود که با تقلب و سوءاستفاده همراه است. در بروشورهایی که روز شنبه به صد نفر از میهمانان این جشن ارائه شده بود، نوشته شده بود: «500 هزار دلار سرمایه گذاری و به ایالات متحده مهاجرت کنید.»


این رسانه آمریکایی افزود: با افزایش قدرت جرد کوشنر به عنوان داماد ترامپ در کاخ سفید، وی به همراه همسرش ایوانکا روابط دوستانه خود را با مقامات چینی گسترش داده اند.ایوانکا ترامپ ماه گذشته درست همان شبی که با رئیس جمهوری چین شام صرف کرد، توانست امتیاز خط تولید لباس خود را به این کشور بفروشد.
در عین حال، یک سرمایه گذار چینی به واشنگتن پست گفته است که سرمایه گذاری در تجارت کوشنرها می تواند با ریسک همراه باشد چرا که ترامپ ممکن است استیضاح شود.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =