۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
دستگیری جاعلان چک پول و اسناد دولتی در البرز

ایرنا نوشت : فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد: 4 عضو باند جعل چک پول و جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان فردیس این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: درپی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک واحد دهنده خدمات رایانه ای در زمینه تکثیر و فروش چک پول های جعلی و جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان فردیس پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
وی افزود : ماموران با انجام تحقیقات میدانی و مراقبت نامحسوس این مکان
با هماهنگی مقام قضایی متهم اصلی را دستگیر کردند که از مخفیگاه وی تعدادی اسناد و مدارک دولتی، گواهینامه، تعدادی چک، کارت معاینه فنی ، اسکناس جعلی ، کارت خودرو ، کارت ملی ، گذر نامه ، مهر و علایم دولتی و ... کشف کردند.
این مقام انتظامی افزود : متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر تکثیر و فروش 400 فقره تراول چک و اسناد و مدارک جعلی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.
سردار کامرانی صالح در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت : اعضای باند در پوشش ارایه خدمات رایانه ای اقدام به تکثیر 400 فقره تراول چک 500 هزار ریالی و اسناد و مدارک جعلی و پخش تراول چک ها در بازار و در بین مردم کرده بودند.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود : با هماهنگی دستگاه قضایی سایر همدستان متهم ردیف اول دستگیر و از مخفیگاه آنان انواع مهرهای شرکت ها و مراکز دولتی و خصوصی ، اسناد رسمی جعلی و 2 دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =