تجهیزات و آپشن‌های جدید فورد موستانگ ۲۰۱۸/ تصویر کاتالوگ افشا شده

شاید فورد موستانگ 2018 در ماه ژانویه معرفی شده باشد اما جزئیات و تفاوت‌های این خودرو نسبت به موستانگ قبل از فیس لیفت کاملاً به‌صورت راز باقی مانده و تنها توانسته‌ایم تغییرات ظاهری واضح این خودرو را مشاهده کنیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،خوشبختانه یک بروشور افشا شده از سوی Mustang6g به ما کمک کرده تا پاسخ برخی از سؤالات خود را بیابیم.

برخی از تجهیزات کلیدی موستانگ های مجهز به پیشرانه‌های 2.3 لیتری اکوبوست و 5 لیتری عبارت‌اند از استارت ریموتی، سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 3 فورد، رادیوی SiriusXM با 6 ماه اشتراک آزمایشی، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، دوربین دید عقب و سیستم‌های هشدار تصادف و کمک پس از آن.

از نظر گزینه‌های سفارشی، خریداران موستانگ 2018 می‌توانند نشان دهنده‌های کاملاً دیجیتال 12 اینچی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دامپرهای MagneRide، گیربکس 10 سرعته ی اتوماتیک، سیستم ناوبری با فعال‌سازی صوتی و سیستم صوتی مرغوب را انتخاب کنند. کابین خودرو نیز می‌تواند از فینیش سرامیک، Tan، قرمز، آبی یا تیره بهره‌مند شود.

اما فورد موستانگ فیس لیفت با 11 رنگ متفاوت از جمله آبی کونا و نارنجی سه پوششه ارائه می‌گردد. از دیگر اطلاعات جالب این خودرو می‌توان به افزایش 0.6 اینچی فضای پای جلو و در عین حال کاهش 1.6 اینچی فضای پای عقب اشاره کرد. فورد هنوز اطلاعات مربوط به بهای موستانگ 2018 را اعلام نکرده است.

برای دیدن کاتالوگ در ابعاد بزرگتر روی تصاویر آن کلیک کنید. 

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =