کمپین معاوضه اموال وزرای دولت روحانی با قالیباف

پس از آنکه بیژن زنگنه وزیر نفت به محمدباقر قالیباف پیشنهاد معاوضه اموالش را داد،عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز به کمپین معاوضه اموال پیوست.

به گزارش خبرآنلاين، محمدباقر قاليباف نامزد دور دوازدهم انتخابات رياست جمهوري در جريان مناظره هفته گذشته كانديداها اعلام كرده بود كه "باید مشخص باشد خودمان و بستگان درجه اول‌مان یعنی همسر، فرزندان، خواهران و برادران‌مان چه داریم، چه کار انجام می‌دهیم و کجا زندگی می‌کنیم".

به دنبال این اتفاق ويديويي در رسانه ها منتشر شد كه در آن بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت خواستار معاوضه اموالش با محمدباقر قاليباف شد. زنگنه گفته است:« من نزدیک به ۲۵ سال سابقه وزارت دارم و از این مدت حدود ۱۲ سال وزیر نفت بوده‌ام، یعنی در وزارتخانه‌ای کار می‌کنم که پردرآمدترین وزارتخانه کشور است و بیشترین گردش مالی را دارد و اگر قرار باشد من کاسب باشم، باید الان بیشترین درآمد و اموال را داشته باشم.»

وی افزود:« پیشنهاد من به آقای قالیباف این است که اموالمان را باهم معاوضه کنیم! یعنی هرچه من و خوانواده داریم به اسم آقای قالیباف بزنیم و هرچه آقای قالیباف و خانواده شان دارند به اسم من بکنند؛ این کار بسیار ساده است و اگر ایشان آماده اند در اولین فرصت می‌توانیم به محضر برویم و این کار را انجام دهیم و من برای این کار آماده ام.»

زنگنه تاكيد كرد:« سی سال است که اموالم را به قوه قضاییه بارها اعلام کرده‌ام و وضعیت اموال من خیلی روشن است. البته ایشان نباید لیست اموال من را ببینند چون ممکن است پشیمان شوند!»

 او خطاب به شهردار تهران گفت:« پیشنهاد من به آقای قالیباف این است که اموالمان را باهم معاوضه کنیم. یعنی هرچه من و خوانواده داریم به اسم آقای قالیباف بزنیم و هرچه آقای قالیباف و خانواده شان دارند به اسم من بکنند.»

به فاصله چند ساعت پس از اظهارات زنگنه، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی كه بيشترين هجمه به واسطه منزل مسكوني اش به وي صورت گرفته،به اين كمپين پيوست و اين پیشنهاد را تكرار كرد.
آيا اين كمپين طي روزهاي آينده هم ادامه خواهد يافت؟

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا الف IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    قالیباف باید قبول کنه چون خیلی سود میکنه...
    • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
      35 5
      من از دار دنیا ۱ گوشی دارم با تمام اموال ۴ در صدیا عوضش نمیکنم گوشیمونو میگیرن هیچی نمیدن یه پس گردنی هم بمون میزن.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
      21 0
      من نم حاضرم خونه اجاره ایی ام را البته پول پیش رهن منزام را با یک ماه حقوق هر یک از اقایان عوض کنم
    • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
      7 0
      خب چه اشکالی داره .اگه سود کرد شاید یه شام هم بابت شیرینی بهت داد . شما که ضرر نمیکنی
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    منم بعنوان یه 4 درصدی حاضرم اموالم رو با آقای قالیباف 96 درصدی تاخت بزنم خخخخخ
    • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
      22 4
      عالی بود عالی
  • اسلامی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    خب قطعا بعضی از وزرا حاضر نخواهند بود این کار را بکنند. مثلا قاضی زاده هاشمی و نعمت زاده که من میدونم . البته که منبع ثروت هاشمی که مشخص است ؛ و داشتن پول و ثروت برخلاف گفته قالبیاف جرم نیست.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    238 6
    دمشون گرم
  • بی نام RO ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    241 8
    اموال از راه حلال خیلی هم خوب است متاسفانه در ممملکت ما هر کس خوبه تهمت دزدی بهش میزنند اما انهایی که از رانت استفاده میکنند راحت میگردند
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    251 7
    جناب آقای قالیباف پاسخگو باشند .هم چنین یه کمپین دیگه هم راه بندازید برا وزرای احمدی نژاد که الان دور رییسی هستن راجع به این که تو هر وزارتخانه ایشان چه مبالغی به عنوان دزدی های میلیاردی کشف شد.و بعد با اموال وزرای روحانی مقایسه بشه.تا معلوم بشه چهار درصدی واقعی کیه؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    5 0
    اقا من فقط نون و پنیر می خورم به بنده رای بدید و من رئیس جمهور بشم .. هر چند بطور عملی این اتفاق افتاد نمیدونم چرا ما اینقدر راحت اسیر عوام گرایی بی فایده میشیم .. رئیس جمهور نباید نون پنیر بخوره اگه کسی واقعا نخبه باشه باید در یک جامعه سالم ودرست و حسابی ثروتمند بشه و اعیانی زندگی کنه و هیچکی حق نداره نگاه بد کنه .. طرف خیلی کیف میکنه چیزی سرش نمیشه و میگه چیزی هم ندارم
  • بی نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    3 3
    اگه این آقایون همچین حرفی رو زده باشن شک نکنید قالیباف در مناظره پیش و رو این نظر را خواهد پذیرفت
  • هاشم IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    1 8
    من بودم قبول می کردم. سود خالصه. اینا میدونن قبول نمی کنه گفتن. درود بر سرهنگ
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    7 2
    بنده به عنوان یک سرباز با مدرک فوق لیسانس حقوق 100 هزار تومان به برکت اسلام و انقلاب حاضرم نه تنها با آقای خالیباف بلکه با همه مسئولین با وجدان نظام دارایی خود را معاوضه کنم.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    101 1
    چه مردمان ساده ای هستیم . سیاسیون مردم را فیلم کرده اند . آخر مگر عقل قالیباف و زنگنه و .... کم است که اموال را لزوما به نام خودشان کنند ؟ بعد برای من شهروند عادی این مملکت قمپز در میکنند که چیزی ندارند همه این سیاسیون جمع شوند تمام اموالشان را بدهند به مردم جز یک خانه و یک ماشین .اگر این کار را کردند جزئی از مردم هستند در غیر اینصورت عوام فریبی نکنند .
  • بی نام DE ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    5 1
    منً هم با ٣٦ سال سن از دار دنيا يك خط همراه اول دارم كه حاضر نيستم با هيشكى عوض كنم چون مى دانم آقايان مسئولين سرشان كلاه نمى رود.همين هم از دست مى دهم
  • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    5 2
    بعید است نعمت زاده قبول کند
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    4 3
    من وپدر م و برادرم هرسه طلبه ایم حاضریم بعلاوه بقیه فامیلامون تمام اموالمونو بدیم با تنها اموال قالیباف تاخت بزنیم
  • فرید A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    5 1
    آقای قالیباف شما که هنوز بعد از سالها نتونستین یه خیابون وسط تهران رو خیابان زنجان شمالی واقع در محدوده منطقه دو شهرداری بخاطر وجود بیش از حد صنایع مزاحم ساماندهی کنی، چطور میخوای یه مملکت رو اداره کنی؟ البته با وعده و وعید دروغ شاید بتونی چند تا رای بیاری ولی مردم آگاه و هوشیار هستن.
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    85 0
    من هم حاضرم اموالم رو با خانواده عمرانی معاوضه کنم.