نمایشگاه کامبیز درمبخش میزبان هنرمندان مختلف شد

ایلنا: نمایشگاه کامبیز درمبخش با عنوان مرورى بر آثار هنرمندان پیشگام، جمعه ۲۲ اردیبهشت، در آرت سنتر باغ با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

نمایشگاه کامبیز درمبخش با عنوان مرورى بر آثار هنرمندان پیشگام، جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور جمعی از هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری در آرت‌سنتر باغ افتتاح شد. محمد رحمانیان، بهاره رهنما، بهروز بقایی، عباس مشهدی‌زاده، سیف‌الله صمدیان و ... از جمله هنرمندانی بودند که در افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

در این نمایشگاه مجموعه‌ای از بهترین آثار ۶۰ سال گذشته از میان بیش از هزار اثر کامبیز درمبخش به نمایش درآمد که با استقبال قابل توجهی مواجه شد. در این نمایشگاه ۱۰۵ اثر از سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف از این هنرمند از جمله عکاسی، طراحی، کاریکاتور، نقاشی و چاپ روی دیوار رفته است. علاوه بر آثار، کتاب‌ها و جوایز داخلی و بین‌المللی کامبیز درمبخش نیز در معرض نمایش عموم قرار گرفت. برخی از این آثار برای اولین‌بار به نمایش درآمده و برخی دیگر به دلیل غیرقابل دسترس بودن و نمایش در انواع موزه‌ها و یا قدمت بیش از ۵۰ سال، نسخه هنرمند آنها به نمایش درآمده است.

آثار کامبیز درمبخش از سن ۱۴ سالگی او و نزدیک به ۶۰ سال در مطبوعات به چاپ رسیده و با توجه به سابقه و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و انواع بی‌ینال‌های بین‌المللی، آثار ایشان ارزش بسیار زیادی دارد اما این استاد ارجمند بر این عقیده‌اند که همه کسانی که علاقه به این آثار دارند باید بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. به همین دلیل آثار ایشان با قیمت مناسب در نمایشگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در طول برگزارى این نمایشگاه که تا دوم خردادماه ادامه دارد، فیلم مستند ۷۰ دقیقه‌ای از زندگی کامبیز درمبخش با حضور این هنرمند به نمایش درمی‌آید که تاریخ آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =