میرسلیم: اگر رای نیاورم به نامزد پیروز تبریک گفته و تجربیاتم را در اختیارش می‎گذارم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد قبای تهران رای خود را به صندوق انداخت و حضور مردم در این انتخابات را باشکوه خواند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‎ها سیدمصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد قبای تهران رای خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور مردم خیلی باشکوه بوده است و انشاءالله نتیجه مطلوب هم حاصل شود.

وی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات زیادی از اول انقلاب اسلامی تاکنون برگزار شده که در برخی نتایج موافق و برخی مخالف نظر ما بوده و این بار هم همینطور است. ما به نظر مردم  احترام می‌گذاریم.

او در باره اینکه در صورت رای آوری رقبایتان، اولین اقدام شما چیست بیان کرد: اولین کار این است که به او تبریک می‌گویم و بعد دستاوردهایی که از شناخت کشور داشتم را در اختیار او قرار خواهم داد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: به مردم توصیه می‌کنم با مشارکت بالا، در تمام فرآیندهای مردم سالاری شرکت و به طور قاطع حفظ کنند و به ویژه به طور قاطع به نظارت عمومی بپردازند. مردم باید عملکرد مسئولان را نقادی کنند.

او پیرامون تمکین به قانون گفت: اگر قانون را رعایت نکنیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. تا جایی که قانون است باید تمکین کنیم. خوشمان بیاید یا نیاید باید قانون را رعایت کنیم. اجرایی قانون بد، بهتر از بی‌قانونی است.

میرسلیم با اشاره به به اینکه گفته شده سردار سلیمانی از نامزدی حمایت کرده و او به این امر اعتراض کرده است، اظهار کرد: این مسائل بسیار خطیر است و شورای نگهبان باید رسیدگی کند. چون این اقدامات باعث تحول در آرا می‌شود. خوشبختانه من تکذیبیه سردار سلیمانی را دیدم به دلیل اینکه این اقدامات بیشتر در فضای مجازی اتفاق می افتد، سلامت انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667066

برچسب‌ها