ایسنا نوشت: وزیر بهداشت صبح امروز با لباس جراحی رأی خود را به صندوق انداخت و از همه هموطنان نیز خواست که همه پای صندوق‌های رای بیایند و رای بدهند.

سیدحسن هاشمی پس از انداختن رای خود در صندوق با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همه باید پای صندوق‌های رای بیایند و رای بدهند، این بهترین فرصتی است که با هزینه سنگینی آن را به دست آورده‌ایم. حضور مردم در انتخابات خیلی خوب و مهم است و جمهوری اسلامی باید قدردان این مردم باشد. بالاترین افتخار این است که مردم به صندوق‌های رای اعتماد دارند و فکر می‌کنند حضورشان موثر است. این بزرگترین افتخار برای یک حکومت است.

وی اضافه کرد: فرصت انتخابات برای مردم جامعه بسیار ارزشمند است زیرا به قیمت سنگین از دست دادن عزیزان زیادی به دست آمده و شهدای انقلاب، جانبازان و ایثارگران در این راه تلاش زیادی کرده‌اند تا امروز به دور از فشار قدرت‌های ظالم بین‌المللی از این فرصت استفاده کنند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوالی درباره اولویت دولت دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان ، گفت: باید ببینیم که کدام یکی از کاندیداها انتخاب می‌شود و برای آینده چه برنامه‌ای دارد ولی هر دولتی که تشکیل شود حتما برنامه‌های دولت یازدهم را ادامه خواهد داد زیرا مطالبه عموم مردم و در شعارهای انقلاب است که باید زودتر از دولت آقای روحانی اجرایی می‌شد.

وزیر بهداشت در مورد طرح تحول سلامت عنوان کرد: هر دولتی که انتخاب شود موظف به ادامه این طرح است زیرا مردم در این حوزه مشکلات زیادی دارند و هر حکومتی در زمینه امنیت، سلامت و آموزش سرمایه‌گذاری می‌کنند. طبیعی است که با اهدافی که جمهوری اسلامی داشته و براساس قانون اساسی هر دولتی موظف به ادامه این مسیر است.

دکتر هاشمی درباره اینکه در صورت تداوم فعالیت دولت روحانی آیا تمایل به حضور در وزارت بهداشت و درمان را دارد یا خیر، گفت: پس از انتخابات در مورد این موضوع صحبت می‌کنم.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =