وزیر اطلاعات گفت: همواره حضور مردم در انتخابات ضامن و حافظ کشور است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران با تشکر از تمام عوامل برگزار کننده اعم از شورای نگهبان و وزارت کشور و دستگاه انتظامی و قضایی در ستاد انتخابات وزارت کشور به خبرنگاران گفت: همه دستگاه ها با هم افزایی کار برگزاری انتخابات را انجام می دهند. طبیعی است که در بحث امنیت داخلی نقش وزارت اطلاعات یک نقش محوری است. الحمدلله همه با هم به لطف پروردگار تا کنون هیچ مورد ضد امنیتی ای نداشتیم و انشالله تا پایان رای گیری هم هیچ اتفاقی را شاهد نباشیم

علوی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز زیر موشک باران صدام، انتخابات مختلفی را برگزار کردیم. همواره حضور مردم در انتخابات ضامن و حافظ کشور است.

سردار اشتری: تاکنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است

همچنین سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از ۳۰۰ هزار نفر پرسنل پلیس و سایر نیروهای مسلح در سراسر کشور حضور دارند و در تمام شعب اخذ رأی حداقل دو مأمور پلیس حاضر خواهند بود و این حضور تا پایان رأی گیری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: علاوه بر نیروهای حاضر در شعب اخذ رأی، ۲۰ هزار گشت خودرویی و موتوری در سراسر کشور وظیفه تأمین امنیت انتخابات امروز را عهده دار هستند.خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارشی از ناامنی و عدم انضباط به نیروی انتظامی اعلام نشده است.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667108

برچسب‌ها