ایسنا نوشت:ستاد انتخابات کشور، درباره نوشتن کد نامزدها در برگه‌های اخذ رای توضیحای ارایه کرد.

در اطلاعیه 22 ستاد انتخابات کشور آمده است: نظر به اينكه در برگهاي رأي انتخابات شوراهاي اسلامي، قسمتي براي نوشتن كد نامزدها در نظر گرفته شده است، به اطلاع هموطنان عزيز و اعضاي شعب اخذ رأي مي رساند اگر چه نوشتن كد نامزدها بخصوص در مواردي كه تشابه اسامي نامزدها وجود دارد، در زمان شمارش آراء از تضييع حقوق ايشان جلوگيري مي كند ولي چنانچه در برگهاي رأي اسم نامزد نيز نوشته شود، كفايت مي كند.

پورعلی مطلق: کمبود تعرفه نداریم

 علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات هم امروز در ستاد انتخابات کشور درباره برخی اخبار مبنی بر کمبود تعرفه ها در شعب اخذ رای اظهار کرد: با هماهنگی شورای نگهبان تعرفه به اندازه کافی چاپ و به شعب اخذ رای فرستاده شده است و تا این لحظه هیچ کمبود تعرفه ای نداریم.

وی در باره تمدید زمان رای گیری افزود: تا زمانی که احساس کنیم مردم پای صندوق های رای هستند زمان انتخابات را تمدید می کنیم ولی خواهش من از مردم این است که حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.

پورعلی مطلق همچنین درباره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این انتخابات در حال برگزاری است و تمام اقلام و ملزومات لازم نیز از قبل ارسال شده است.

توضیحات ستاد انتخابات کشور در باره ضرب مهر انتخابات در شناسنامه‌ها

همچنین ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که چنانچه صفحه انتخابات در شناسنامه‌ای كاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبي از صفحه توضيحات شناسنامه ضرب مي گردد.

در اطلاعیه شماره 21 ستاد انتخابات کشور آمده است: همانگونه كه مسئولين محترم شعب ثبت نام و اخذ رأي آگاهي دارند، در شناسنامه هاي موجود، صفحه چهارم يا آخر، اختصاص به انتخابات دارد، لذا بايد مهر انتخابات در اولين مربع خالي بعد از مهرهاي ثبت شده انتخابات گذشته در صفحه مخصوص انتخابات زده شود.

ضمناً چنانچه صفحه مزبور كاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبي از صفحه توضيحات شناسنامه ضرب مي گردد. توجه نماييد كه كارتهاي منضم به شناسنامه كه مخصوص ضرب مهرهاي اضطراري است هيچگونه ارتباطي به انتخابات ندارد و به هيچ عنوان نبايد در اين امر از آن استفاده شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =