۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۲

به دلیل برچیده شدن بسیاری از مشاغل در کشورهای فقیر، بین 50 تا 100 میلیون نفر از اهالی این کشورها با گرسنگی روبه‌رو هستند

دیوید نابارو، هماهنگ‌کننده گروه کارشناسان سازمان ملل در ژنو اعلام کرد: به دلیل برچیده شدن بسیاری از مشاغل در کشورهای فقیر، بین 50 تا 100 میلیون نفر از اهالی این کشورها با گرسنگی روبه‌رو هستند.
این مقام سازمان ملل با تاکید بر این که بحران مالی و اقتصادی جهانی باعث افزایش قیمت مواد غذایی شده است، گفت: بسیاری از اهالی کشورهای در حال توسعه به دلیل بحران اقتصادی با از دست دادن کار و درآمد خود روبه‌رو هستند.


جاده‌های ناامن عربستان

بر اساس گزارش مدیر کل بخش ترافیک عربستان، جاده‌های این کشور به طور میانگین سالانه بیش از 5 هزار قربانی می‌گیرند که این رقم بر اساس اطلاعات موجود در طول 10 سال گذشته حدود 50 هزار نفر تخمین زده می‌شود.

به گزارش ایرنا، این مقام سعودی در ادامه اظهارات خود در این زمینه اظهار کرده است: باید اذعان کرد در حال حاضر سالانه به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت این کشور، 23 نفر جان خود را در اینگونه حوادث از دست می‌دهند.

به گفته وی در حال حاضر حوادث رانندگی در این کشور که بخش عمده‌ای از آمار مرگ و میرها را به خود اختصاص داده از جمله نگرانی‌های مسوولان و مقامات این کشور است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =