ایسنا نوشت: امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور کشورمان را به وی تبریک گفت.

 در متن پیام مولوی عبدالحمید آمده است: اعتماد مجدد ملت شریف و آگاه ایران به جنابعالی و کسب این افتخار بزرگ و کم‌نظیر را به حضرت‌عالی و رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت می‌گویم. ملت رشید و عزیزمان که بیداری، بلوغ سیاسی و تشخیص درست خودش را به جهانیان نشان داد و به ندای رهبری و سایر دلسوزان لبیک گفت و با ایجاد حماسه‌ای دیگر همه را به حیرت انداخت، شایسته‌ی تقدیر و تبریک است.

بر جنابعالی پوشیده نیست که نگاه‌های قومی و مذهبی برای وحدت و امنیت ملی بسیار خطرناک است. کشورهای بحران‌زده‌ی خاورمیانه را همین نگاه‌های قومی و مذهبی به تباهی و نابودی کشانده است. شعار «وحدت» بدون پشتوانه‌ی عملی تأثیرش را از دست داده است و وقت عمل فرا رسیده است. ملت بزرگ ایران که مانند سیل خروشان به صحنه آمد، در اجرای کامل قانون اساسی و ایستادگی در مقابل لایه‌های فشار از جنابعالی حمایت خواهند کرد. البته تداوم حضور گسترده ملت در صحنه، نیازمند اجرای عدالت و رسیدگی یکسان به خواسته‌های قانونی و برحق ملت است؛ برای تحقق این مهم بر نصرت‌های الهی و حمایت‌های ملت اعتماد نمایید.

همچنين ايلنا نوشت:

فاطمه هاشمی رفسنجانی در تحليلي از نتيجه انتخابات رياست جمهوري اظهار کرد: مردم فهمیده‌اند که سرنوشت‌شان را باید از طریق این انتخابات تعیین کنند. این نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

27212

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667910

برچسب‌ها