رونمایی از گوشی اسنشال، ساخت اندی روبین، مبدع اندروید/ عکس

اندی روبین، مبدع سیستم عالم اندروید از گوشی اختصاصی خود به نام اسنشال رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، روبین در حین برگزاری کنفرانس کد 2017 گوشی خود را معرفی کرد که شامل یک سیستم‌عامل اوپن سورس به نام Ambient OS  مانند اندروید است و دستیار هوشمند مستقلی برای خود تعریف کرده است.

وی درواقع چیزی شبیه اندروید برای موبایل را برای خانه هوشمند نسل آینده طراحی و عرضه کرده است و «امبی ینت» سیستم‌عاملی خاص برای ابزارهای یک خانه هوشمند می‌شود.

اسنشال که نام فنی آن PH-1 است یک گوشی 5.7 اینچی بدون لبه Full Display است که نسبت نمایشگر به بدنه 19 به 10 تعریف‌شده و سعی کرده چیزی شبیه جی 6 ال جی و اس 8 سامسونگ شود. ازنظر سخت‌افزاری نمایشگر آن از نوع LTPS LCD با رزولوشن QHD است.

عقب گوشی دو دوربینه تعریف‌شده که 13 مگاپیکسل f/1.85 است و یکی از لنزها مونوکرام باقابلیت اتوفوکوس لیزری است.

ضبط ویدئویی 4K با 120 فریم بر ثانیه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی f/2.2 از دیگر ویژگی‌های اسنشال است.

دو پین در سمت راست دوربین حکایت از جاسازی دوربین 360 درجه پانوراما با سنسور 12 مگاپیکسل به‌صورت لوازم جانبی است که لنزی 210 درجه‌ای داشته و به 4 میکروفون مجهز است.

گوشی اسنشال مجهز به یک داک استیشن برای شارژ و اتصالات مغناطیسی نیز هست.

اسنشال به دلیل داشتن فریم تیتانیومی، بهتر از آلومینیوم است و قاب پشت‌گوشی نیز از جنس سرامیک بوده و قاب جلویی نیز با محافظ گوریلا گلس 5 پشتیبانی می‌شود.

اسپیکر استریو نیز در این گوشیِ 185 گرمی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 835 تعبیه‌شده و 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی بدون اسلات برای افزودن حافظه جانبی در خود جای‌داده است.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =