تسنیم نوشت: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سند ۲۰۳۰ که با این سند دشمن، راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است، گفت: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود.

حجت الاسلام  سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به سند 2030 که با این سند دشمن، راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است، تصریح کرد: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود، در همین راستا مقام معظم رهبری گفتند که چرا این سند را مخفیانه امضا کردید؟ چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتراض نکرد؟ چرا بی سر و صدا این کار را کردید؟ چرا این سند برای تصویب به مجلس نرفت؟ درحقیقت در این سند گفته شده که نباید از دفاع مقدس این افتخار بزرگ برای نسل جدید گفته شود.

میردامادی پیرامون اخباری که در مورد دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می‌شود، گفت: در همین راستا مقام معظم رهبری آقای ولایتی را به عنوان رئیس هیئت امنا در دانشگاه آزاد اسلامی تعیین کردند که در همین راستا تحولاتی ایجاد شده و می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری پیرامون اسلام آمریکایی افزود: اسلام آمریکایی یعنی اینکه قرآن چاپ کنید اما با کافر شراب سرو کنید، اسلام آمریکایی یعنی 400 میلیارد دلار پول مسلمانان را خرج اشتغال آمریکایی‌ها کنید، یعنی تروریست را محکوم کنید ولی خودتان مروج تروریست باشید، یعنی قرارداد 110 میلیارد دلاری تسلیحات را با آمریکا برای مظلوم‌کشی در بحرین یمن خرج کنید.

وی گفت: یکی از مشاوران و جاسوسان کاخ سفید گفته بود ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گلدار تبدیل کنیم، چادر توری و گلدار را به مانتوی بلند و مانتوی بلند را به مانتوهای کوتاه تبدیل کنیم، اکنون از حجاب زن مسلمان یک روسری باقی مانده است، تمام این بدبختی‌ها به خاطر آمریکا است بنابراین همه ما باید در تمام اوقات فریاد "مرگ بر آمریکا" را فراموش نکنیم.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672388

برچسب‌ها