۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

در نبود ستاره تیم‌ملی یعنی سید محمد موسوی، کلاکویچ می‌خواهد دو جوان جدید را صاحب شانس درخشش کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرخصی نابهنگام محمد موسوی سبب شده تا تیم ملی والیبال در اردوی اروپایی خود در لیگ جهانی دچار چالشی بزرگ باشد. حالا در تیم ملی ما بهترین دفاع روی تورمان را نداریم اما حالا این مشکل سبب شده تا بتوانیم آینده سازی کنیم.

سامان فائزي ٢٦ ساله با قد ٢متر و ٤ سانتيمتر ، سه بار اسمش در ليست تيم ملي براي ليگ جهاني قرار گرفت  اما با بدشانسي به خاطر مصدوميت كنار ماند.او دو سال قبل چندباری در تیم کواچ به میدان آمد اما سال قبل در جمع تیم اصلی نبود.  با اين حال او در جام قهرمانان جهان و قهرماني جهان ٢٠١٤ لهستان كنار تيم ملي بود.

  فائزي درمقايسه با مسعود غلامي تجربه بيشتري در تيم ملي دارد. او شاید گزینه اصلی برای بازی کردن در کنار عادل غلامی باشد اما غیر از این بازیکن ، کلاکویچ یک جوان دیگر را هم به همراه خودش دارد. مسعود غلامي كه با انصراف سيد محمد موسوي براي اولين بار در تركيب ١٤نفره تيم  ملي  قرار گرفته ، ليگ جهاني رو هم تجربه  مي كند .

این پسر سابقه بازی در تیم ملی ب را داشته و بهترین دفاع روی تور تیم پیمان اکبری بوده و حالا پیمان احتمالا یکی از آنهایی بوده که مسعود را برای بازی در تیم توصیه کرده است. شاید در حملات ضعیف تر از سامان فائزی باشد اما مسعود برخلاف سامان  كارش در دفاع به سامان می چربد و می تواند برگ برنده ای برای ایران در نبود سید باشد.

نکته مهم دیگر درباره تیم اعزامی به ایتالیا این است که معمولا تیم ها 4 تا سرعتی زن 4تا دریافت کننده دو تا پشت خط زن و دو تا پاسور می برند ولی این بار کولاکوویچ با تیمش  سه سرعتی زن برده. عادل غلامی و سامان فائزی و مسعود غلامی. مسعود غلامی اولین بار است که به تیم ملی دعوت می شود .

 در مسابقات آسیایی که تیم ب ایران بود او بود ولی با تیم اصلی اولین بار است.

کلاکویچ برخلاف جای خالی سید ، بیشتر نگران قدرتی زن هایش بوده است. 5دریافت کننده برده به خاطر اینکه هم میرزاجانپور و هم معنوی نژاد می توانند به عنوان پشت خط زن هم بازی کنند.

مصدومیت غفور هنوز خوب نشده و شهرام محمودی هم نیست و رضا قرا هم خیلی سال است  که در تیم ملی نبوده ، مربی صرب می خواهد اگر اتفاقی افتاد یا این دو بازیکن جواب ندادند، از دریافت کننده ها به عنوان پشت خط زن استفاده کند. در تمرین ها هم در پشت خط زن از این دو نفر استفاده شده تا در صورت لطوم ، تیم یکباره وارد شوک نشود. از این جمع ،میرزاجانپور هم وقتی غفور مصدوم بود در دو سال گذشته، در لیگ جهانی هم پشت خط زن بازی می کرد.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    21 9
    این بازی رو نگاه کنید یک بار دیگه، ما دقیقا 2 ست اول رو به اشتباهات بچگانه آقای مسعود غلامی باختیم و معلوم بود پیمان اکبری ایشون رو تحمیل کرده
  • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    21 3
    ما که از مسعود غلامی نه دفاع دیدیم نه حمله .بیشتر هنگ کرده بود تو زمین .
  • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    19 1
    تو این بازی که تو حمله و دفاع به همراه عادل غلامی خیلی افتضاح بودن