والیبال در استان گیلان به سطحی رسیده که انگیزه ای برای ورزشکاران این رشته وجود ندارد

همزمان باآغاز مسابقات لیگ جهانی والیبال که درسطح یک تیم های ملی کشورهای حاضر دراین مسابقات وبا حضورتیم ملی والیبال جهموری اسلامی ایران برگزار می شود توجه به این گزارش که گلایه مادر یکی از والیبالیست های تیم ملی جوانان ایران است خالی از لطف نیست چرا که اگر امروز والیبالیستهای تیم ملی والیبال ما در لیگ جهانی می درخشند وبا افتخارقدرت خود را به رخ تیم های بزرگ دنیا می کشند روزی درتیم ملی نوجوانان وجوانان درخشیده اند وافتخار آفرینی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان 2 تا 11 تیرماه سال جاری به میزبانی شهرهای موراویایی جنوبی وبرنو جمهوری چک برگزار می شود که تیم ملی زیر 21 سال ایران باید در گروه سوم این مسابقات به مصاف آرژانتین، ایتالیا و اوکراین برود.

با این مقدمه پای درد و دل های مادرو مدیربرنامه های علی رمضانی پاسور فیکس تیم ملی جوانان کشورمان اهل استان گیلان و شهر رشت است می نشینیم که همین چند وقت پیش بود با تیم ملی جوانان قهرمان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در کشورآذربایجان (باکو)شد.

آرزوجهانگیری درگفتگو با خبرنگار خبرآنلاین می گوید فرزندم متولد 15 اردیبهشت 1377 دانشجوی ترم دوم تربیت بدنی است که با دومتر قد از سال 1393 به عضویت تیم ملی والیبال درآمده وطی سه سال گذشته افتخاراتی همچون مقام نخست آسیا وسومی جهان با تیم ملی نوجوانان نایب قهرمانی آسیا وقهرمانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی درباکورا با تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران در کارنامه خود دارد.
او ادامه می دهد به رغم این افتخارات در طی یک دوره سه ساله متاسفانه فرزندم را در زادگاهش رشت نمی شناسند و حتی تا کنون مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان نیز او را ندیده است.

مازیار جعفری - خبرآنلاین :خانم جهانگیری گفتید که فرزندتان والیبال رابصورت آموزشی و با اصرار پدرش که خود والیبالیست بود آغاز کرد کمی در این خصوص صحبت می کنید؟

بله پدر علی بنام احمد رمضانی یکی از والیبالیستهای قدیمی استان گیلان و تیم ملی است،علی با اصرار پدرش وارد رشته والیبال شد وبه کلاسهای آموزش والیبال رفت و با حضور در مسابقات مدارس و آموزشگاهی دبیرستان در شهرهای مختلف نگاه استعدادیاب های والیبال کشور را به خود وپتانسیلهای خودمعطوف کرد، او در سال ۱۳۹۳ مورد تایید محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران قرار گرفت و در اردوهای مختلف این تیم شرکت کرد و همراه با تیم ملی نوجوانان ایران بعنوان پاسور ثابت در هشت بازی با برتری سه بر صفر دررقابت های آسیایی سریلانکا ۲۰۱۴ رکورد بی سابقه ایی را همراه با همراهان ملی پوشش به جای گذاشت .

خانم جهانگیری انتظار شما از مسولان والیبال استان گیلان وفدراسیون والیبال چی هست؟

ازمدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان تقاضا دارم که از فرزندم تجلیل به عمل آورد بعد از قهرمانی در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که فرزندم نیز حضور داشت حتی یک بنر هم از سوی اداره کل ورزش وجوانان در نقطه ای از شهر نصب نشد ،از قهرمانان کاراته تکواندو و ورزش های دیگر تجلیل می کنند ولی متاسفانه حتی کسی فرزندم را نمی شناسد.

خب دیدگاه شما در خصوص رشته والیبال در استان گیلان چی هست؟

از مسئولان ورزش استان به خصوص رشته والیبال تقاضا دارم با نگاه وسیع وکلان به این رشته نگاه کنند باور کنید والیبال در استان گیلان به سطحی رسیده که اصلا انگیزه ای برای ورزشکاران این رشته وجود ندارد وقتی ملی پوش از اردو بر می گردد و رییس وقت هیئت والیبال نمی داند که گیلان ملی پوش دارد دیگه خودتان قضاوت کنید که سطح والیبال این استان در چه اندازه ای هست.

خانم جهانگیری حرف آخر؟

فرزندم به رغم رشد و شکوفا یی درتیم ملی والیبال بسیار دلگیر است که دلیلش هم عدم استقبال ودلگرمی از سوی مسولان ورزش والیبال استان گیلان است،چرا باید برای پیگیری کارای فرزندم که در ترکیب اصلی تیم ملی است در ادارات و سازمان های این استان به این اتاق و اون اتاق پاس کاری شوم؟

اگر به دنبال اخذ پاسپورت و یا هر اقدامی دیگر برای فرزندم هستم فقط برای حضور او در عرصه های بین المللی وکسب افتخار برای کشورش هست،متاسفانه در این خصوص همواره با عدم همکاری از سوی دستگاههای ذیربط روبه رو می شوم،از مسولان ورزش استان گیلان تقاضا دارم دراین راستا بستر مناسب جهت برطرف نمودن این گونه موانع بر سر راه ورزشکاران فراهم نمایند و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =