جنتی: صداوسیما از ۶ ماه قبل یک‌طرفه برای رئیسی تبلیغ می‌کرد

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت: صداوسیما از ۶ماه قبل با پخش نماز جمعه های رئیسی، یکطرفه برای ایشان تبلیغ می کرد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علی جنتی که برای تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی حسن روحانی به ارومیه سفر کرده بود گفت: باید از نقش شما فعالان که با تلاش شبانه روزی توانستید حماسه بیافرینید را قدردانی کرد.

وی افزود: در رقابتی که در یک سو نیروهای اعدال و اصلاح طلب برای رسیدن به آینده ای امیدبخش و کشوری توسعه یافته از نظر علمی و اقتصادی و تعامل با کشورهای دیگر حضور داشتند و در سوی مقابل دلواپسانی با هدف تخریب دولت با دروغ هایی چون سند ۲۰۳۰ بدنبال منحرف کردن مردم بودند انتخابات برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: در نقطه مقابل دولت، گروهی بودند که از یک سال قبل با طرح رئیس جمهور یک دوره ای و با شعارهای "نه به روحانی" آنهم با استفاده از رسانه هایی چون صداوسیما و تریبون های نماز جمعه میخواستند مردم را دلسرد کنند.

جنتی گفت: شوی یکطرفه ای که صداوسیما در انتخابات برگزار کرد به ۶ ماه قبل بازمیگشت که اقدام به پخش نمازجمعه های حجت الاسلام رئیسی می کرد و با این کارها ادعای بیطرفی داشت، ما از مدت ها قبل گفته بودیم که گروهی در صداوسیما نقش اپوزوسیون مخالف دولت عمل می کنند.

وی افزود: اقدامات دولت در ۴ سال گذشته چه در حل مسئله هسته ای، چه در آواربرداری ، فعالیت های عمرانی، چه در طرح تحول سلامت و بسیاری دیگر از اقدامات که آخرین آن منشور حقوق شهروندی بود نشان داد که دولت تلاش زیادی دارد که کشور را توسعه دهد.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: دولت با هدف حضور و همکاری تمام اقوام و تمام جناح ها در مدیریت کشور روی کار آمد و در این دوره نیز دکتر روحانی با کابینه ای قدرتمندتر و با مشارکت بیشتر جامعه زنان و اقوام راه خود را ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم، برای اولین بار یک سفیر زن و یک سفیر از اهل سنت انتخاب شد.

جنتی گفت: کمیته مخالف دولت بدنبال بستن و فیلترکردن همه شبکه های اجتماعی من جمله واتس‌اپ بودند که باید پرسید، آقایان با این دیدگاه دنبال اداره کشور بودند؟

وی افزود: در دولت یازدهم، فقط در سال ۹۴ بیش از ۸۰۰۰۰ عنوان کتاب چاپ شد که نشان از فضای باز دولت در زمینه نشر کتاب بوده و امروز فقط در تهران روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ تئاتر روی صحنه میرود که اینها بخشی از عملکرد دولت دکتر روحانی است.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: مردم انتخاب خود را داشتند و به کاندیدای مورد خواستشان رای دادند، ولی آنها باز هم به دولت حمله میکنند حتی برخی از ائمه جمعه که میگویند تخلف شده است.

جنتی گفت: از طرف رئیس جمهور و رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی جناب شریعتمداری از شما عزیزان صمیمانه تشکر و سپاسگذاری میکنم و دست یکایک شما رو میبوسم که باعث خلق این حماسه شدید.

وی افزود: میدانم شما بخاطر پست و مقام و پول تلاش نکردید بلکه بخاطر وظیفه ملی خود عمل کردید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =