در ۲۱ خرداد، همچنان برخی از اخبار پربازدید به پس‌لرزه‌های ماجرای تروریستی داعش در تهران اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی مهمترین اخبار به سخنان رئیس جمهور اختصاص دارد. او گفت: صبر و حلم‌ برای صلح، سخت‌تر ‏از صبر در میدان جنگ است. ‏همچنین در این سرویس نام تنها کسی که مخالف رهبری آیت‌الله خامنه‌ای بود در گزارشی بیان شد. وزیر اطلاعات، دکتر علوی هم گفت: فرمانده اصلی عملیات تروریستی تهران امروز به هلاکت رسید.

در سرویس اقتصادی و در خبری پربازدید عنوان شد میوه‌های ایرانی به قطر رسید. همچنین انتشار خبری درباره آغاز تولید موتور کم‌مصرف ایرانی - اتریشی پربازدید بود. در توضیح فرودگاه مهرآباد درباره صف طولانی بازرسی هم عنوان شد برای افزایش سطح ایمنی، مسافران باید چند دقیقه ای معطل شوند. این خبر هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر مطرح شد که خطر از بیخ گوش بازیگر زن سرشناس گذشت. همچنین خبر پربازدید دیگری حاکی از آن بود شهرداد روحانی به وزیر ارشاد و رییس‌جمهور نامه نوشت. در این سرویس مشخص شد عراقی‌ها به زولبیای نذری هم رحم نکردند. این خبر هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه دستور وزیر بهداشت برای پیگیری درمان کودکی که عکسش در حادثه تروریستی مجلس جهانی شد، مطلب پربازدیدی بود. پس از آن مشخص شد لباس اسلامی پرستاری که در دانشگاه زاهدان رونمایی شد، جنجال به پا کرده. همچنین گزارش پربازدید دیگری حکایت از این داشت که ۵ دانشگاه ایرانی جزو برترین‌های جهان قرار گرفته است.

در سرویس بین‌‌الملل خبر مسرت بخشی درباره اخبار تأئید نشده از مرگ ابوبکر البغدادی، منتشر شد. همچنین عنوان شد اردوغان برای بحران قطر ضرب‌الاجل تعیین کرده است. سفر سابق ایران در یمن هم در کافه خبر اعلام کرد: زیدیه، حوثی و انصارالله ربطی به ایران ندارد. این اخبار پربازدید بین‌المللی امروز بود.

در سرویس طنز هم کری‌خوانی به سبک داعش حسابی بازدید گرفت.

 

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =