در ۲۲ خردادماه، اخبار سیاسی مانند احتمال تغییر در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی گزارشی که رایزنی درباره خداحافظی محمود احمدی‌نژاد با مجمع تشخیص مصلحت داشت، پربازدید شد. پس از آن، این سئوال مطرح شد که چرا پزشکیان با شعار مرگ بر آمریکا در جلسه چهارشنبه مخالف بود؟ رئیس جمهور هم در سخنان پربازدیدی اعلام کرد: عده‌ای نمی‌توانند آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند.

برای مخاطبان سرویس اقتصادی جالب بود بدانند چرا مردم زولبیا و بامیه نمی‌خرند؟ همچنین در این سرویس خبر احتمال تغییر در قیمت پژو ۲۰۰۸ بازدید زیادی به همراه داشت و درخواست قطر برای واردات تخم‌مرغ از ایران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر این خبر  پربازدید شد که  ترانه علیدوستی به شدت خشمگین شدشاید این خبر بی ارتباط با پاسخ تند پخش‌کننده «شهرزاد» به شایعه فرار تهیه‌کننده این سریال نباشد.  در خبر پربازدید بعدی بهاره رهنما، هنرمند دیگر کشور در کافه خبر گفت: در زندگی هیچ‌وقت با خیانت مواجه نشده‌ام.

در سرویس اجتماعی، گزارشی درباره افتتاح خط ۷ مترو؛ خطی با ۳ رام قطار و ۳ ساعت فعالیت در روز! بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس فاش شد که یکی از متهمان صندوق‌ذخیره‌فرهنگیان از کشور گریخت. در دنیای مدیریت شهری یک گمانه‌زنی جدی درباره شهردار آینده تهران که بین محسن هاشمی یا محمود حجتی معلق است، بازدید زیادی داشت.

یک تحلیل گر ارشد سیاسی در سرویس بین الملل و در گفتگویی پربازدید اثبات کرد عربستان به ۶ دلیل حملات تروریستی تهران را سازماندهی کرد. در این بین خبر حمله رسانه‌ای عربستان به کویت هم بازدید زیادی داشت. همچنین یک اندیشمند فلسطینی تبار یعنی فرید زکریا خطاب به ترامپ ورودش به خاورمیانه را خوش آمد گفت!

در سرویس آی.تی گوشی بازهای حرفه ای از شنیدن عقب ماندن اپل از رقبا تعجب کردند. در سرویس طنز هم متلک جدید به شهرداری تهران خنده به لب مخاطبان نشاند و پربازدید شد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =