۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
انتصابی تازه در سیما

معاون سیما، در حکمی عبدالکریم خیامی را به ریاست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی میرباقری با هدف اصلاح و ابلاغ ساختار جدید مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما و به منظور استحکام بخشی و تدوام میان بدنه تحقیق و تولید، عبدالکریم خیامی را به ریاست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب کرد.

میرباقری در این حکم با تشریح ماموریت‌های مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما، پژوهش‌های بنیادی و برنامه‌ای را از اهداف ارتقاء مرکز دانست و خواستار سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی محتوایی، نظارت و ارزشیابی برنامه‌ها شد.

او اجرای پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و برنامه‌ای تلویزیونی را از اولویت‌های کاری مرکز خواند و نیازسنجی پژوهشی از شبکه‌ها، سفارش پژوهش و مطالعات مورد نیاز را لازمه ارتقاء تولیدات تلویزیونی دانست.

تدوین سیاست‌های محتوایی برنامه‌های سیما در تمامی ساختارهای تلویزیونی و طراحی و تدوین منظومه گفتمانی مدیریت پیام از نکات دیگری است که معاون سیما در حکم خود تاکید داشته است و از همکاران خود در این مرکز خواست تا در تمامی عرصه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند.

میرباقری احیای فرآیند بررسی و تصویب پیشینی طرح و برنامه‌های تلویزیونی و صدور مجوز تولید را از دیگر وظایف این مرکز دانسته و خواستار ارزیابی مستمر و منظم برنامه‌های سیما، ارزشیابی عملکرد شبکه‌ها و بازتولید گزارش‌های مراجع نظارتی درون و برون سازمانی و ارائه نتایج و راهکارهای لازم به معاونت و شبکه‌ها و مراکز مربوطه شد.

احیای دبیرخانه جشنواره و هماهنگی و انسجام بخشی جشنواره‌های متعدد تلویزیون، تشکیل شورای راهبردی، محتوایی و اندیشه ورزی سیما و نظارت بر روند فعالیت آن‌ها از دیگر توصیه‌های معاون سیما به رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی این معاونت است.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =