ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف 4 دستگاه خودرو در تقاطع بزرگراه نیایش به اشرفی اصفهانی خبر داد.

جلال ملکی درباره حادثه رانندگی شب گذشته در بزرگراه نیایش گفت: ساعت 21:58 شب گذشته چند دستگاه خودرو در تقاطع بزرگراه نیایش و اشرفی اصفهانی مسیر غرب به شرق به شدت باهم برخورد می‌کنند.

او با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: چهار دستگاه خودروی سواری ساندرو، پراید، خودروی 206 و خودروی 207 در این اتوبان باهم برخورد کرده بودند که براثر شدت برخورد وارده چند دستگاه از همین خودروها با گاردیل بزرگراه نیز برخورد کرده و خودروی ساندرو و خودروی 206 نیز واژگون شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه همه سرنشین‌ها و رانندگان از خودروها خارج شده بودند، گفت: راننده خودروی ساندروی که یک خانم جوان و خودروی 206 که آقای مسنی بودند دچار مصدومیت شده که توسط نیروهای آتش‌نشانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی گفت: بر اثر این تصادف نشت بنزین در بزرگراه اتفاق افتاده بود که محیط توسط نیروهای آتش‌نشانی پاک‌سازی شده و به عوامل راهبر تحویل داده می‌شود.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    4 0
    كلانشهرهايي مثل تهران به پليس ويژه شب نياز دارند تا فقط در شبها به ماموريت اعزام شوند و جلوي قانون شكنان را بگيرند
  • بی نام US ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    4 0
    برای این که بعضی ها اونجا کورس می گذارند وباعث تصادف می شوند این افراد جای دوربین هارا حفظند و کل یزرگراه را تند و مارپیچ می روند و تا به دوربین ها می رسند سرعتشان را کم می کنند
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    5 0
    مصرف مواد علف و گل عامل اصلی