ارتقا توانمندی های بانوان البرز با برگزاری سمینارهای آموزشی محقق می شود

مشاور امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: بانوان شاغل در دستگاه ها و ادارات البرز با فراگیری دانش در عرصه های مختلف توانایی کمک به ارتقا و توسعه کمی و کیفی سازمان و به تبع آن استان البرز را پیدا می کند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، «الهه ابوالحسنی» در همایش«توانمندسازی بانوان دستگاه های اجرایی» استان که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن میلاد شهرداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم ارتقا سطح آگاهی و توانمندسازی بانوان شاغل افزود: بر این اساس سمینارها و کلاس های آموزشی برای تحقق این هدف در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: متناسب با تغییرات روز دنیا در خصوص فناوری های نوین و شیوه های مدرن مدیریت، باید آموزش های لازم برای بالابردن انگیزه و آگاهی بانوان با هدف ارتقا سطح کیفی عملکرد آنها برنامه ریزی و اجرایی شود.
ابوالحسنی با بیان اینکه تمامی دانش آموختگان در مقاطع مختلف باید به صورت مداوم تحت آموزش قرار گیرند گفت: در امور بانوان استانداری البرز آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی برای پیشبرد صحیح امور محسوب می شود از این رو طی برنامه ریزی مدون این امر اجرایی خواهد شد.
وی افزود: بانوان شاغل در سازمان ها و ادارات استان که علاقمند به ارتقا دانش و مهارت در حوزه های مرتبط هستند، می توانند در کارگاه ها، کالاس ها و سمینارهای آموزشی حضور داشته و بهره برداری لازم را این امکان داشته باشند.
مشاور امور بانوان و خانواده استاندار البرز اضافه کرد: یکی از ابزارهای توسعه پایدار برای برقراری ارتباط جامعه سنتی با شیوه های مدرن و بروز دنیا آموزش است که از این طریق با روند تغییرات علوم دنیا آشنا خواهند شد.
وی گفت: بانوان شاغل در دستگاه ها و ادارات البرز با فراگیری دانش در عرصه های مختلف توانایی کمک به ارتقا و توسعه کمی و کیفی سازمان و به تبع آن استان البرز را پیدا می کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =