ایسنا نوشت: نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه ارزیابی و تعامل درباره کابینه دوازدهم در فراکسیون امید خبر داد.

محمدرضا تابش اظهار کرد: در جلسه فراکسیون امید با آقای دکتر عارف نقطه نظراتی پیرامون کابینه آینده دولت و انتظارات مردم مطرح و مقرر شد کارگروه ارزیابی و تعامل درباره کابینه دوازدهم تشکیل شود تا ضمن ارزیابی نقاط ضعف و قوت وزرای فعلی، مولفه های وزرای پیشنهادی کابینه آینده نیز تعیین شود.

وی افزود: ما خود را هم‌پیمان آقای رئیس‌جمهور در تحقق شعارها و وعده ها می دانیم. لذا موظفیم عملکرد وزرای فعلی را بررسی کنیم و آن را به اطلاع آقای رئیس‌جمهور برسانیم تا اگر قرار به ادامه فعالیت برخی از آنها است، نقاط ضعف برطرف شود.

تابش ادامه داد: بخش دیگر فعالیت این کارگروه هم تعیین و احصاء مولفه های مورد نظر برای وزرای کابینه دوازدهم است که در این راستا از نظرات همه اعضای فراکسیون بهره گیری خواهد شد و آن را نیز به اطلاع رئیس‌جمهور می رسانیم.

نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به تاکید محمدرضا عارف بر کار شایسته تخصصی در این کارگروه خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر وارد مصداق نمی شویم و صرفا مولفه تعیین می کنیم و در صورت ضرورت با تصمیم شورای مرکزی و مجمع عمومی در مورد مصداق‌ها هم ورود خواهیم کرد. اما فعلا کار تخصصی اولیه در کارگروه انجام می شود و نظر همه اعضا گرفته می شود و نهایتا فراکسیون این گزارش را جمع بندی خواهد کرد.

وی گفت که این گزارش ها قرار است در جلسه فراکسیون امید با رئیس‌جمهور که درخواست آن از طرف فراکسیون به دولت ارائه شده، مطرح شود.

این نماینده مجلس در پایان همچنین گفت که قرار است گزارش فعالیت‌ها و عملکرد نمایندگان حامی رئیس‌جمهور نیز توسط آقایان وکیلی، پارسایی و حسین زاده تهیه و تقدیم رئیس‌جمهور شود.

45214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =