در ۸ تیرماه، مشخص شد مداحی که روز عید فطر به رئیس جمهور توهین کرد، سابقه فحاشی هم دارد.

در سرویس سیاسی گزارشی درباره مناقشه بر سر «رأی مردم» و نزدیکی نظر روحانی به نگاه رهبری پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، این سوالات برای مردم جذاب بود: چرا از میثم مطیعی درباره متن سخنرانی‌اش سوال نشد؟ مسئولیت سخنران‌های پیش از خطبه‌ با کیست؟ در این راستا حتی انتقاد نماینده مجلس از عملکرد ستاد نماز جمعه هم پربازدید بود که گفت: دست یک جوان که سابقه فحاشی دارد تریبون می‌دهند.

در سرویس اقتصادی مهم بود همه بدانند مالیات علی‌الراس حذف شد. همچنین خبر رونمایی از شاسی‌بلند کوچک کیا پربازدید بود. قیمت اجاره آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر در نقاط مختلف تهران هم برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس فرهنگ و هنر انتقاد شدید از استندآپ کمدی‌های برنامه «خندوانه» پربازدید بود. منتقدان گفتند این فحاش‌های اینستاگرامی در تلویزیون چه می‌کنند؟ در این سرویس تکلیف پخش «خندوانه» و «دورهمی» در تابستان مشخص و پربازدید شد. در مطلب پربازدید دیگری عنوان شد اختلاف سر «کلاه قرمزی» همچنان ادامه دارد .

در سرویس جامعه مردم علاقمند بودند بدانند «شیر آب» از چه وقت اسمش شد «شیر»؟ همچنین توضیحات راهور درباره ابطال بخشنامه رعایت حقوق شهروندی پربازدید بود. در این سرویس مشخص شد جریمه ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی برای عدم ثبت رسمی ازدواج تعیین شده است.

در سرویس بین‌الملل پرده دیگری از اختلافات درونی خاندان سعودی فاش شد و خبر حبس ولیعهد برکنار شده عربستان چشم همه را خیره کرد. همچنین پیام شدید اللحن وزیر خارجه مصر به قطر پربازدید بود. خبر خوب  موصل آزاد شد و پایان حکومت تروریستی آدمکش های داعش هم منتشر شد.

در سرویس فناوری اطلاعات هم مشخص شد سیستم تشخیص شورش توئیتر زودتر و بهتر از پلیس کار می‌کند.

مخاطبان سرویس طنز هم از متلک جدید به قالیباف لذبت بردند که گفته آب رو بریز اون‌جا که...

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    2 0
    یه ضرب المثل هست که میگه هرکس خودشوشامل این حرف میبیندصداش درمیاید.اسلام دینش سیاست وسیاست دین است پس اینک چرادرنمازعیداقای دکترمطیعی این اشعارخواندبایدگفته شودایشون اسم نیاوردهرکس درمقامی هست وعمل نداردشامل این اشعارمیشودحتی اگراداع کندحزب الهی است
  • بی نام IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    2 1
    دولت مظلوم نما و بی جنبه
  • بی نام IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    2 1
    باید دید دولت با این حواشی که ایجاد کرده چه هدفی داره
  • بی نام IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    2 1
    کاش روحانی از این همه توهین به احمدی نژاد هم ناراحت میشد
  • A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    1 1
    به کی فحش داده؟