طی حکمی از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشور، ناصر باکیده دبیر نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس بیطار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حکم مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور آمده است: «جناب آقای ناصرعلی باکیده، با سلام و احترام، با توجه به شایستگی و تجارب جنابعالی در برگزاری جشنواره‌های سینمایی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان دامپزشکی کشور و جامعه سینمایی در راه برگزاری هر چه بهتر جشنواره، بیش از پیش موفق باشید.

ناصر باکیده پیش از این در جشنواره‌های فیلم فجر، فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فیلم کوتاه حسنات، فیلم تسنیم، فیلم کوتاه تهران، فیلم صنعتی (دومین دوره) و ... مسئولیت‌هایی را بر عهده داشته است.

او همچنین مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و معاون اجرایی موسسه امور جشنواره‌ها بوده و نام او به عنوان موسس جشنواره ملی فیلم و عکس نماز و نیایش و موسس اتحادیه فیلمسازان کوتاه کشورهای اسلامی (با 28 کشور اسلامی) ثبت شده است.

باکیده تدریس رشته‌های فیلمسازی و عکاسی، عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های مختلف سینمایی، همکاری با دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی و کارگردانی بیش از 45 فیلم مستند، کوتاه و داستانی را در کارنامه دارد.

نخستین جشنواره تخصصی بیطار، پاییز امسال همزمان با روز ملی دامپزشکی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در تهران برگزار می‌شود.

 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =