مترو در جنوب غرب تهران در نیمی از ساعات شبانه‌روز فعال است/ خروج محله بریانک از بن‌بست

شهرداری تهران اعلام کرد مترو در نیمی از ساعات شبانه‌روز در جنوب غرب تهران فعال است و محله بریانک از بن‌بست خارج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترافیک گره خورده در پیک ساعات تردد یعنی صبحها و عصرها در جنوب غرب تهران به خصوص در محور بزرگراه شهید نواب صفوی همواره از مشکلات این منطقه بوده است.
شهرداری تهران اعلام کرد برای کاستن از ترافیک این معبر، تمهیداتی را تدارک دیده است. با اعلام شهرداری ایستگاه مترو کمیل، به صورت روزانه فعالیت خود را آغاز کرده و ساعات فعالیت این ایستگاه در حال افزایش است.
عباس بابازاده شهردار منطقه 10 ضمن اعلام این خبر به سرویس مشکلات مردم گفت: با تلاش های صورت گرفته و همزمان با افتتاح خط هفت مترو، ایستگاه کمیل همه روزه از ساعت 7 صبح تا 17:30 فعال است.
او گفت: ایستگاه رودکی نیز واقع در تقاطع خیابان امام خمینی (ره) شهیدنواب صفوی برای ایجاد سهولت در تردد شهروندان در حال نصب پله برقی است و به زودی راه اندازی خواهد شد.
شهردار منطقه با اشاره به اجرای عملیات محوطه سازی ایستگاه مترو بریانک گفت: در حال حاضر عملیات محوطه سازی به طور همزمان در حال طراحی و اجرا است و در صورت تحویل فضاهای کارگاهی توسط شرکت مترو این فضاها آزادسازی و برای احداث ایستگاه تاکسی بهره برداری خواهد شد.
او گفت: احداث باند کندرو بزرگراه شهید نواب صفوی و راست گرد به خیابان گلبن و خیابان بریانک از اهم پروژه های منطقه است که تاثیر به سزایی در کاهش حجم ترافیک ضلع شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی و به تبع آن میدان 9 دی و خروج محله بریانک از بن بست دارد.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =