خوردبین: طارمی می‌تواند مرد سال آسیا شود

سرپرست قدیمی پرسپولیس ارتباط بسیار خوبی با مهدی طارمی دارد. خوردبین همیشه سر به ‌سر طارمی و همین ‌طور محسن مسلمان می‌گذارد و به قول معروف با این دو شوخی دارد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: دیروز دقایقی با محمود خوردبین در این رابطه صحبت کردیم.

طارمی هم بالاخره ماندنی شد؟
بله، از قبل هم به او گفته بودم که بماند بهتر است. مهدی فوتبالیست خوبی است که در پرسپولیس به شدت تأثیرگذار است.

در این مدتی که تصمیم به جدایی گرفته بود،‌ با او حرف نزدید؟
من با خود مهدی صحبت کردم و به او گفتم بماند. به هر حال بهتر است او یک سال دیگر در پرسپولیس بماند. من معتقدم او می‌تواند به قهرمانی پرسپولیس کمک کند.

حتی در آسیا؟
چرا که نه؟! مهدی می‌تواند به قهرمانی پرسپولیس حتی در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند و خودش هم آقای گل و مرد سال آسیا شود البته از سایر مهاجمان پرسپولیس هم نباید غافل شد.

گادوین منشا را چطور دیدید؟
یک مهاجم جنگنده و قدرتی که شم گلزنی بالایی هم دارد؛ علی علیپور را هم فراموش نکنید. علی دیگر یک جوان کم‌تجربه نیست و می‌تواند در لیگ هفدهم درخشان ظاهر شود و به نظرم با بازگشت مهدی طارمی و حضور منشا و علیپور خط حمله پرسپولیس واقعاً ترسناک شد!

بسیار خوب، شرایط اردوی اوکراین چگونه است؟
همه چیز خوب است. کمپ کیف امکانات لازم از قبیل زمین تمرین مناسب، غذا و... را داراست و همه چیز برای برگزاری یک اردوی خوب وجود دارد.

پس کمبودی ندارید؟
نه، خدا را شکر روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم البته امروز (سه‌شنبه) تعطیل هستیم.

دو بازی تدارکاتی پرسپولیس چطور بود؟
اولی را 4 گل زدیم و در دومی مقابل آرسنال اوکراین به تساوی رسیدیم. تیم آرسنال واقعاً گردن‌کلفت بود، هر چند گلر آنها هم فوق‌العاده ظاهر شد و موقعیت‌های خوبی از ما گرفت.

با توجه به تجربه‌ای که دارید، پرسپولیس جدید را در بازی‌های تدارکاتی چگونه ارزیابی می‌کنید؟
ما خیلی دچار تغییر نشدیم. فقط سروش از جمع پرسپولیس جدا شد و اسکلت تیم تقریباً حفظ شده است. بازیکنانی هم خریدیم که به درد تیم می‌خورند و همه این موارد امیدوارکننده است.

ولی تکرار قهرمانی از قهرمانی سخت‌تر است؛ قبول دارید؟
صددرصد اما بچه‌های ما با تمام وجود تمرین می‌کنند و درک خوبی از این مسائل دارند. برانکو هم قبل از هر تمرین صحبت‌های لازم را انجام داده و مسائلی را یادآوری می‌کند.

شهرآورد آلمان را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
شهرآورد قابل پیش‌بینی نیست ولی عزم بچه‌های ما برای ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند جزم است. ان‌شاءا... مسابقه خوب و زیبایی شود و در نهایت هم پرسپولیس ببرد!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =