از وعده سرنگونی نظام توسط حامیان احمدی‌نژاد تا اشتباه راهبردی آزاده نامداری/ پربازدیدهای ۷ مرداد

در ۷ مرداد، اخبار مربوط به پس‌لرزه‌های آزادی حمید بقایی و وعده‌های سیاسی رادیکال حامیان رئیس جمهور سابق، بازدید زیادی به دنبال داشت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به گزارشی از اقدامات اخیر قالیباف و رئیسی، در سودای «لیدری اصولگرایان» اختصاص داشت. پس از آن، معاون ایرانی ناسا خطاب به ترامپ در نقل قول پربازدیدی گفت: آبروی امریکا را بردید و شرافت خود را به سعودیهای آدمکش فروختید! همچنین برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند راز این‌که آدم‌های احمدی‌نژاد، وعده سرنگونی نظام را می‌دهند و حامیان سنتی‌اش سکوت کرده‌اند، چیست؟

در سرویس اقتصادی، پربازدیدترین خبر به نقل قولی از زنگنه اختصاص داشت که گفت: به احمدی‌نژادگفتم سرِ پل صراط یقه ات را می‌گیرم، اما خدا در همین دنیا یقه‌اش را گرفت! همچنین بمب خبری این سرویس ترکید و اعلام شد رنو قرارداد تولید تندر ۹۰ را تمدید نکرد. مخاطبان اقتصادی‌خوان همچنین دنبال این بودند که خودروهای صفر کمتر از ۳۰ میلیون را بشناسند.

در سرویس فرهنگی تحلیلی درباره اشتباه استراتژیک آزاده نامداری توانست رکورد بازدیدها را بشکند. همچنین در این سرویس مهم بود مردم بدانند چرا فیلم مهران مدیری آن‌گونه که انتظار می‌رفت، نفروخت؟ خبر تاسف بار دیگر اینکه شهرام ناظری در بیمارستان قوچان بستری شد! این هم از تبعات پلمب سالن محل اجرای این هنرمند.

در سرویس اجتماعی، عنوان شد اظهارات بقایی علیه قوه قضائیه، باز هم برایش پرونده ساخت. یک میزگرد کارشناسی هم دنبال این سخن بود بداند جنوب‌ایران غیرقابل سکونت می‌شود؟ همچنین در این سرویس نقل قولی از محسن هاشمی پربازدید بود که گفت: احمدی‌نژاد سعی داشت وضعیت مترو را به‌هم بریزد!

در سرویس بین‌الملل ، بمب خبری را خبرگزاری فرانسه ترکاند و از درگیری تازه بین ناوهای آمریکا و کشتی‌های ایرانی خبر داد. همچنین خبر پرتنش دیگری اعلام کرد موشک کره شمالی به منطقه اقتصادی انحصاری ژاپن اصابت کرد. این‌طور که از اوضاع و احوال جهان پیداست ترامپ برای آغاز جنگ جدید آماده می‌شود!

در سرویس طنز هم متلک یک روزنامه به رئیسی از خنده، کار دست مخاطبان داد.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =