۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱

تسنیم نوشت:معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح «شبکه سیر همنام» در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر کشور خبرداد و ادغام شرکت‌ های خرد در شرکت‌ های اصلی و برند را از اهداف این طرح عنوان کرد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای از اجرای طرح «شبکه سیر همنام» در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر کشور خبرداد.

داود کشاورزیان در این باره به رادیو گفت: اجرای این طرح باید به ارتقا ایمنی، کیفیت و ارزیابی کیفیت خدمات بینجامد.

وی در ادامه ادغام شرکت‌ های خرد در شرکت‌ های اصلی و برند را از اهداف این طرح عنوان کرد و اظهارداشت: این شرکت‌ها می‌توانند در قالب شرکت های بزرگ فعالیت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت تحت نام ونظارت شرکت مادر از جمله اصلی‌ترین مباحث در طرح شبکه سیر همنام است.

وی از وجود یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 شرکت مسافربری در کشور خبرداد و افزود: این شرکت ها بصورت شخصیت های حقوقی مستقل در مملکت مشغول فعالیت هستند.

کشاورزیان بیان داشت: وجود این تعداد شرکت مسافری در کشور مشکلات زیادی را در حمل ونقل جاده ای به وجود آورده و سازمان راهداری درصدد تبدیل تعداد شرکت های واجد شرایط در شبکه سیر همنام به چند شرکت با برند تجاری مشخص است.

وی همچنین تعداد شرکت های مسافربری در سطح کشورهای دنیا را حداکثر چهار تا پنج مورد عنوان کرد و اظهارداشت: این منطقی نیست که یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 شرکت در ایران فعال باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بدون شک با اجرای طرح شبکه سیر همنام ضمن تقویت مدیریت سفر با اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی مردم می توانند با ایمنی بیشتری سفرهای خود را با اتوبوس انجام دهند و در عین حال روند حوادث رانندگی به شدت کاهشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طرح شبکه «سیر همنام» باید اسم شرکت بر روی اتوبوس بغل نویسی و راننده نیز در قالب یک قرارداد با این شرکت کار کند، افزود: این منطقی نیست که یک راننده هر جا خواست صورتحساب خود را از یک شرکتی دریافت و به مسیر خود ادامه دهد و پس از رسیدن به مقصد با یک شرکت دیکری عازم شهری دیگری شود.

کشاورزیان یادآورشد: در طول سال های گذشته حوادث رانندگی در جاده های کشور به دلیل آشنا نبودن رانندگان با مسیر اتفاق می افتاد اما با نظارت «شرکت همنام» بسیاری از این نوع حوادث در راه های مواصلاتی مملکت کاهش خواهد یافت.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =