رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: تورنمت بین المللی سرداران شهید آذربایجان هفته بعد در تبریز برگزار می شود.

وحید پوررضوی: هیات بدنسازی و پروش اندام استان با برگزاری و میزبانی مسابقات مختلف بین المللی و کشوری و همچنین برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در بخش های بانوان و آقایان به یکی از هیات های پرورش اندام و بدنسازی فعال کشور تبدیل شده است.

علی نیک رزم از سال 92 به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی انتخاب شده است که وی به دلیل عملکرد خوب در سال های اخیربه عنوان مشاور عالی و اجتماعی رئیس فدراسیون نیز در حال فعالیت می باشد.

علی نیک رزم هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در مورد آخرین اقدامات هیات اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های بسیار کارشناسی شده و خاصی را از اواخر سال 92 که فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم داشتیم که خوشبختانه در سال‌های اخیر هیات پرورش اندام و بدنسازی استان با برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی و کشوری ، کلاس‌های مربیگری در بخش‌های بانوان و آقایان ، برگزاری سمینارهای تخصصی و بسیاری از برنامه‌های مختلف همه تلاش خود را برای بالا بردن سطح رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان داشته است .

*برگزاری تورنمنت یادواره سرداران شهید آذربایجان

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گفت: یکی از مهم‌ترین مسابقاتی که در چند سال اخیر برگزار کرده‌ایم تورنمنت یادواره سردارانشهید آذربایجان بوده است که این رقابت‌ها با ایده و تفکری که ماه‌ها روی آن فکر شده بود استارت زده شد که اولین دوره این مسابقات سال 2016 برگزار شد که دومین دوره این مسابقات 20مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: به نفرات برتر این مسابقات مدال طلا، نقره و برنز واقعی اهدا خواهد شد که در کنار آن به قهرمان اورال هزار دلار جایزه نقدی نیز اهدا خواهد شد .

نیک رزم گفت: در این دور از مسابقات یادواره سرداران شهید آذربایجان دودسته سنی در بخش جوانان نیز اضافه‌شده است که امیدواریم در سال‌های بعدی با اضافه کردن بخش‌های دیگر این مسابقات از سطح بالاتری نیز برگزار کنیم.

*اهمیت بالای ورزش همگانی

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای ورزش همگانی ، ما نیز اقدامات بسیار مهمی برای مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی انجام داده‌ایم که امیدواریم برای افزایش مردم استان در امر ورزش مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش همگانی ما تلاش کرده‌ایم باشگاه‌های که زیر نظر هیات بدنسازی است را نظارت کامل داشته باشیم و با صحبت‌های که با تمام باشگاه‌های سطح شهر داشته‌ایم هر باشگاه مربی اختصاصی خود را دارد تا ورزشکاران زیر نظر مربیان کار بلد تمرینات خود را انجام دهند.

*فعالیت‌های اخیر در بخش بانوان

نیک رزم گفت: در بخش بانوان فعالیت‌های بسیار خوبی در داشته‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها برگزاری کلاس‌های مربیگری و سمینارهای آموزشی بوده است که این نکته هم قابل‌ذکر است که شهر تبریز برای اولین بار در ایران کلاس مربیگری را در بخش بانوان برگزار کرده است و مربیان بسیار خوبی نیز حاصل این کلاس بوده است.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های که برای بانوان داشته‌ایم سه دوره مسابقات ورزش‌های قدرتی ، و مسابقات مچ اندازی بانوان بوده است که استان آذربایجان شرقی در بخش مچ اندازی بانوان یکی از قدرت‌های کشور است و مقام‌های بسیاری نیز در این بخش برای بانوان ورزشکار استان در رقابت‌های کشوری کسب‌شده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: مجمع سالانه هیات های بدنسازی کشور مردادماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد که امیدواریم در این مجمع تصمیمات خوبی برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام کشور گرفته شود.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =