در ۱۰مردادماه، بیشترین بازدید اخبار مربوط به وضعیت درمانی حصرشدگان و گزارشی از خوش‌خدمتی جدید احمدی‌نژاد به سعودی‌ها بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب به نقل قولی از باهنر اختصاص داشت که گفت: سران فتنه88 مملکت را به هم ریختند،اما کار احمدی نژاد درحد تخلف بود. در این سرویس سخنان سخنگوی دولت هم مورد توجه مخاطبان بود. نوبخت گفت: ترکیب کابینه فراجناحی دوازدهم مشخص شده است. همچنین گزارشی از خوش‌خدمتی محمود احمدی‌نژاد به رسانه‌های سعودی بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی اطلاعیه کانون بانک‌های خصوصی درباره تعطیلی شنبه پربازدید بود. در این سرویس همچنین مردم نظرات زیادی دادند وام ۲۰ میلیونی اخیر چه کمکی به تسهیل ازدواج می‌کند؟ مخاطبان اقتصادی ما خواستند از آخرین قیمت واحدهای نوساز در تهران هم سردربیاورند.

در سرویس فرهنگی، خبر پربازدید به انتقاد تند کیهان از «خندوانه» و «خنداننده شو» اختصاص داشت. پس از آن، شوخی با آزاده نامداری در «خندوانه»، دردسرساز شد و خبر تاسف بار دیگری هم گفت سم شپارد از دنیا رفت.

در سرویس اجتماعی، خبر پربازدید به اطلاعیه وزارت بهداشت درباره وضعیت درمانی محصورین اختصاص داشت. پس از آن، در خبر پربازدیدی محدودیت های ترافیکی مراسم تحلیف اعلام شد و در نهایت اخباری درباره گروگان‌گیری دیشب در مشهد هم مورد توجه مخاطبان بود.

در سرویس بین الملل یک تحلیلگر سیاسی گفت:  مقتدی به سعودی متمایل است، سفر چندهدف‌مهم داشت! همچنین در خبر پربازدیدی اعلام شد  ناو جنگی ترکیه وارد قطر شده است و نقل قول وزیر دفاع قطر هم پربازدید بود که گفت: اظهارات سفیر امارات حقیقت را افشا کرد.

در سرویس  طنز هم کنایه طنز شهرام ناظری به علی مطهری بازدید زیادی به دنبال داشت.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =