در ۱۱مرداد، پربازدیدترین اخبار به مسایل مربوط به معرفی کابینه دوازدهم اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، نقل قولی از جهانگیری پربازدید بود که گفت: روحانی درباره‌کابینه زیربارکسی نمی‌رود. در این سرویس مردان کلیدی روحانی هم معرفی شدند. همچنین پاسخ ناطق‌نوری به دلیل کناره‌گیری‌اش از برخی مسئولیت‌ها پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی رکوردی که دولت روحانی ثبت می کند پربازدید بود چون اولین وزیر پیشنهادی دهه شصتی معرفی شد. همچنین معرفی گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت دولت دوازدهم  هم بازدید زیادی به دنبال داشت. در این سرویس معرفی ۱۲ خودروی بی‌کیفیت داخلی هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه هم توصیه های یک گردشگر روس، همه را سرذوق آورد. او گفت: به همه می‌گویم ایران را در روزنامه‌ها جستجو نکنند؛ بلکه به آن سفر کنند! در این سرویس خبر پربازدید دیگری از قول دادستان تهران اعلام کرد: کیفرخواست ۳۰ صفحه‌ای با ۵ عنوان اتهامی برای حمید بقایی صادر شده است. همچنین واکنش توکلی به دادگاه یاشار سلطانی پربازدید بود. او نوشت: صلاح کشور در علنی بودن دادگاه است!

در سرویس فرهنگی، گفت‌و‌گو با روزبه معین پربازدید بود؛ نویسنده‌‌ ایرانی که با وودی آلن اشتباه گرفته شد . همچنین در این سرویس عنوان شد غلامرضا شکوهی درگذشت. صحبت‌های محمود دولت‌آبادی هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل حواشی دیدار ظریف و عادل الجبیر در حاشیه نشست استانبول بازدید زیادی داشت. پس از آن خبری به نقل از واحد مرکزی خبر که می‌گفت وزیر امور خارجه عربستان ظریف را در آغوش کشید، پربازدید بود. در همین راستا تحلیل عبدالباری عطوان دربارۀ دست دادن ظریف و عادل الجبیر هم پربازدید بود.

در سرویس طنز هم احمدی‌نژاد فریاد کشید: ناجور افشا می‌کنم

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =