در ۱۲مردادماه، اخبار مربوط به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی از سوی مقام معظم رهبری، بازدیدهای زیادی را به خود جلب کرد.

در صدر اخبار پربازدید و مهم سیاسی امروز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهور از دانشمند خواندن روحانی از سوی رهبری تا بغض رییس‌جمهور قرار دارد. در این سرویس هفت نفری که حضورشان در دولت دوازدهم قطعی شد هم برای مردم معرفی شدند و خبری درباره خشم یک روزنامه اصلاح‌طلب از ترکیب کابینه دوازدهم هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی سخنان سیف از همه پربازدیدتر بود که گفت: آخرین میخ را بر تابوت کوبیدیم! واقعیت این است که طلا، سکه و ارز بالا کشیدند و این خبر هم پربازدید بود. برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند برای رهن آپارتمان در کرج چقدر باید هزینه کرد؟

در سرویس فرهنگی انتقاد شدید روزنامه جمهوری اسلامی از حضور یکی از مهمانان خندوانه در این برنامه بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبرچهره‌های سینمایی و هنری که در مراسم تنفیذ حضور یافتند هم بازدید زیادی به خود جلب کرد. همچنین عنوان شد رامبد جوان داماد کورش تهامی می‌شود!

در سرویس اجتماعی اقدام جالب و تحسین‌برانگیز یک معلم قمی بازدید زیادی داشت. در این سرویس سوال روزنامه اطلاعات از قوه‌قضائیه هم پربازید بود: جسارتا چرا دادرسی به اتهامات یک طایفه‌ سیاسی، اینقدر طول می‌کشد؟! همچنین گزارشی از چند روستا در چابهار که صددرصد به روحانی رای داده‌اند هم نگاه ها را به خود جلب کرد.

در سرویس بین الملل اظهار نظر ترامپ پس از امضای لایحه تحریم ایران و روسیه بازدید زیادی به خود اختصاص داد و یک سناتور آمریکایی هم در اظهارنظر پربازدیدی گفت: حرکت عقربه‌های ساعت برای استیضاح ترامپ آغاز شده است! در این سرویس واکنش اتحادیه اروپا به امضای مصوبه تحریم‌ها توسط ترامپ هم پربازدید بود.

در سرویس طنز واکنش دانشگاه تهران به بازگشت قالیباف و شغل جدیدش همه را به خنده انداخت.

58231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =