طرح گردشگری تفریحی اقامتی ستاره سیلوانا کلنگ زنی شد

با حضور مقامات ارشد استانی، طرح گردشگری تفریحی اقامتی ستاره سیلوانا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، طرح گردشگری تفریحی اقامتی ستاره سیلوانا صبح امروز با حضور سعادت استاندار آذربایجان غربی، حسن‌خانی فرماندار ارومیه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بخشدار، شهردار و امام جمعه سیلوانا و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان محلی، کلنگ زنی شد.

طرح گردشگری، تفریحی و اقامتی ستاره سیلوانا واقع در کیلومتر ۳۱ جاده ارومیه - سیلوانا و حد فاصل میان دریاچه پشت سد و سه راهی راژان - در محدوده بخش سیلوانا- مجموعه ای با مساحت ۱۲ هزار هکتار می باشد. این مجموعه که از موقعیت منحصر به فردی به لحاظ پتانسیل های گردشگری برخوردار است، در پنج سایت مجزا و مستقل طراحی گردیده است.

این سایت ها به لحاظ عملکرد در سه مجموعه گردشگری، اقامتی و ورزشی قابل دسته بندی می باشند و در عین حالیکه مختص بخود بوده، بخشی از یک مجموعه کلان می باشند؛ بعبارت دیگر تمام اجزای در نظر گرفته شده در این مجموعه نقش مکمل و تمام کننده نسبت به یکدیگر را بر عهده دارند.

مجموعه های اقامتی بصورت چادر، فروشگاه های عرضه محصولات بومی، هتل ۳ ستاره، زمین های ورزشی اسب سواری، والیبال ساحلی، تیراندازی، موتورسواری و دوچرخه سواری، مینی گلف، مجموعه اقامتی بصورت سوئیت های یک و ۲ طبقه و زمین های بازی کودکان و کافی شاپ و ... از جمله بخش های این مجموعه گردشگری تفریحی خواهد بود.

سعادت استاندار آذربایجان غربی در آئین کلنگ زنی این طرح گردشگری گفت: منطقه سیلوانا با توجه به وجود پتانسیل های گردشگری ویژه از مناطق مستعد سرمایه گذاری در استان است و امیدواریم طرح گردشگری تفریحی اقامتی که امروز کلنگ زنی شد مقدمه ای برای سرمایه گذاری های آتی در این منطقه باشد.
وی خاطر نشان کرد: احداث مجتمع های مسکونی دانشگاهی در منطقه سیلوانا، احداث ۱۲ هتل بیمارستان که مجوز ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی آن صادر شده و احداث جاده اقتصادی از مسیر سلماس-سرو- سیلوانا تا اشنویه از جمله پروژه هایی است که در دستور کار قرار دارد و با تکمیل آنها شاهد توسعه و شکوفایی بیش از پیش استان و بویژه منطقه سیلوانای ارومیه خواهیم بود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =