استان البرز از ۱۹ تا ۲۵ شهریور، آذربایجان‌غربی از ۲۸ شهریور تا سوم مهر و لرستان از ۲۹ شهریور تا چهارم مهر میزبان نمایشگاه‌های کتاب استانی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از آغاز ثبت‌نام نمایشگاه‌های کتاب استانی برای ماه شهریور خبرداد.

شهرام‌نیا در خصوص آغاز برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: «براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده سه نمایشگاه کتاب استانی در شهریور برگزار می‌شود. البرز، آذربایجان‌غربی و لرستان استان‌هایی هستند که در شهریور و ابتدای مهر میزبان نمایشگاه‌ کتاب خواهند بود.»

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در خصوص ثبت‌نام ناشران برای شرکت در این نمایشگاه‌ها گفت: «ناشران سراسر کشور می‌توانند از ۲۸ مرداد تا هشت شهریور به سامانه الکترونیکی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس www.icfi.ir مراجعه و ثبت‌نام نمایند.»

او در پایان در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه‌های کتاب شهریور گفت: «نمایشگاه کتاب استان البرز از ۱۹ تا ۲۵ شهریور، آذربایجان‌غربی از ۲۸ شهریور تا سوم مهر و نمایشگاه کتاب لرستان از ۲۹ شهریور تا چهارم مهر برگزار می‌شود.»

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =