مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از احتمال اخذ امتیاز دو تیم در لیگ دسته یک والیبال کشور برای این استان طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایوب بهتاج در بازدید از روند توسعه تجهیزات سالن های ورزشی در اردبیل گفت: هنوز واگذاری امتیاز دو تیم به این استان قطعی نشده و بزودی مجوز نهایی لازم اخذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت واگذاری این امتیازات می توانیم رونق بیش از پیش رشته والیبال را در اردبیل شاهد باشیم، یادآور شد: اداره ورزش و جوانان از این تیم ها حمایت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های مورد نیاز برای حضور در لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر کشور در اردبیل ادامه داد: میزبانی موفق از رقابت های انتخابی جهان نشان دهنده این توسعه زیرساخت ها در این رشته است.

وی با اشاره به تجربه ارزشمند در میزبانی از دو رویداد مهم رشته والیبال در سطح آسیا متذکر شد: بازی های آسیایی والیبال زیر ۲۳ سال با حضور ۱۲ تیم و رقابت های انتخابی جهان با حضور پنج تیم ظرفیت های این استان را در والیبال نشان داد.

بهتاج با بیان اینکه میزبانی موفق از مسابقات زیر ۲۳ سال موجب واگذاری رقابت های انتخابی شد، بیان داشت: در میزبانی از رقابت های بزرگسالان انتخابی جهان نیز موفق بودیم و بی شک این دو رویداد می تواند والیبال را در اردبیل متحول کند.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =