ایلنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولتمردان خود را به شاخص‌های شهیدان رجایی و باهنر نزدیک‌تر کنند.

محمد نبی حبیبی در پایان نشست هفتگی دبیران حزب موتلفه با اشاره به هفته دولت و خط مشی شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت فرصت مغتنمی است تا دولتمردان رفتار و منش فردی و جمعی خود را با ویژگی‌های شهیدان رجائی و باهنر مقایسه کنند و ببینند چه میزان به خصوصیت‌های ساده‌زیستی، تبعیت از ولایت، وسواس نسبت به بیت‌المال، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اقتدار و صلابت در برابر دشمن، فروتنی با مردم، رعایت قانون، روحیه انقلابی و جهادی آن دو بزرگوار نزدیک هستند.

وی ادامه داد : دولت فعلی دیگر نمی‌تواند مشکلات کشور را به گردن دولت قبلی بیاندازد، لذا لازم است توصیه‌های رهبر معظم انقلاب آویزه گوش همه دولتمردان قرار گیرد.

وی افزود: امروز حامیان دولت و اصلاح‌طلبان نباید از پذیرش مسئولیت عملکرد دولت طفره بروند زیرا عملکرد دولت یازدهم، دوازدهم و شورای شهر پنجم بحساب آنها نوشته خواهد شد.

حبیبی در ادامه با تبریک به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر اعتماد مجدد رهبری به مشاوره آنها، بر ضرورت ایجاد ساز و کار نظارتی بر اجرای سیاست‌های کلی مصوب رهبری تأکید و اظهار کرد: امیداوریم مجمع تشخیص با مدیریت حضرت آیت‌الله شاهرودی بتواند در پیاده کردن سیاستهای مغفول مانده تلاش مجدانه‌ای انجام دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سفر نماینده آمریکا به سازمان ملل و آژانس و تأکید وی بر بازرسی از تأسیسات نظامی ایران گفت: آمریکایی که نه خود را پایبند به قانون عدم توسعه سلاح‌های کشتار جمعی می‌داند و نه پروتکل الحاقی آن را امضاء کرده و هر روز هم با تحریک و تهدید کشورها در غرب و شرق آسیا و جنوب آمریکا ناامنی و جنگ‌افروزی و بی‌ثباتی ایجاد می‌کند و بدعهدی او در پیمان‌های بین‌المللی برای عالم آشکار شده است، به چه حقی بازرسی از مراکز نظامی ایران را برخلاف قوانین و پروتکل الحاقی که ایران داوطلبانه آن را پذیرفته مطالبه می‌کند؟ این اقدامات بسترسازی برای خروج آمریکا از برجام است.

حبیبی با بیان اینکه چه کسی این کدخدانمای زورگو را به رسمیت شناخته تا برای خواسته‌های به ناحق او تره خرد کند، خاطرنشان کرد: اماکن نظامی جمهوری اسلامی همچنان که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند خط قرمز ماست. جمهوری اسلامی اجازه جاسوسی دوباره به بازرسان آژانس که بارها اطلاعات ایران را به دشمنان ما فروخته‌اند، نخواهد داد.

وی تصریح کرد: دولت باید با دیپلماسی انقلابی پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکا را با پشتوانه ملت رشید ایران بدهد.

مسئولان باید از اتاق‌های خودشان فاصله بگیرند و بین مردم بیایند

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی با اشاره به هفته دولت و چالش‌های پیش روی دولت در دوره دوازدهم گفت: ۱۶ وزیر از مجلس رای آوردند چالش‌ها و فرصت‌ها کاملا مشخص است. اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که بحث اصلی کشورمان است، باید با تلاش همه‌جانبه و سرمایه‌گذاری قوی امکان‌پذیر شود.

اکرمی تاکید کرد: مسئولان باید از اتاق‌های خودشان فاصله بگیرند و بین مردم بیایند. آنان باید اتاق فکر تشکیل دهند و برای بیکاری که در کشور وجود دارد، چاره‌جویی کنند.

وی در ادامه تشریح کرد: هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور، سرگردان است. باید برای این‌ها فکری کرد. باید راه‌هایی را که می‌شود تولید، اشتغال و بازار کاری نیرومند داشت را بررسی کرد.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =