در پی انتشار گزارشی با عنوان «یک طرفه شدن سیم کارت بدهکار، صدای مشترکان را درآورد/ قانون حق را به چه کسی می‌دهد» در بخش مشکلات مردم شرکت همراه اول توضیحات زیر را ارسال کرده است.

 به گزارش خبر آنلاین این توضیحات به شرح زیر است "نظر به درج گزارشی در آن خبرگزاری وزین با عنوان «یک طرفه شدن سیم کارت بدهکار، صدای مشترکان را درآورد/ قانون حق را به چه کسی می‌دهد» در تاریخ96/6/5 به اطلاع می رساند:
نحوه صدور قبض همراه اول بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و به این صورت است که اگر مشترک دو دوره متوالی قبض خود را پرداخت نکند، بعد از ارسال بیش از ۲ پیامک اخطار توسط اپراتور، خط مشترک یکطرفه می شود.
لازم به ذکر است، در گزارش مذکور، در خصوص بازه زمانی صدور قبض به مصوبه شماره ۱۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۹۲ استناد شده است؛ در حالی که پس از آن، مصوبه ۲۰۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تاریخ ۵/۱۱/۹۳ به تصویب رسید که در آن، دارنده پروانه (یعنی اپراتور) بازه زمانی صدور قبض را تعیین می کند، که بر این اساس، بازه زمانی صدور قبض همراه اول، یک ماهه تعریف شده است."

 

46

کد خبر 701746

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین