۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۴

به گزارش «جام‌جم»: 2 دختر فراری از خانه که با همدستی 4 مرد از منازل مردم سرقت می‌کردند ، دستگیر شدند.

 از چندی پیش شکایت‌های متعددی در پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی مطرح بود که نشان می‌داد، چند سارق پس از کمین در محله‌های خلوت و اطمینان از این که صاحبخانه در محل سکونت خود حضور ندارد، با ورود به خانه و تخریب در ورودی، اموال را سرقت می‌کنند.

سرهنگ عظیمی ، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در این باره گفت: پس از افزایش این شکایت‌ها، موضوع به صورت ویژه در د ستور کار ماموران قرار گرفت و در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، این بار یکی از ساکنان شهرستان ارومیه با مراجعه به پلیس آگاهی با شکایتی بیان کرد وقتی به اتفاق اعضای خانواده‌اش محل سکونت خود را ترک کرده، پس از بازگشت متوجه شده است در ورودی و دوربین مداربسته خانه، تخریب و اموال و خودروی او سرقت شده است.

سرهنگ عظیمی افزود: کارآگاهان با حضور در محل سرقت، در تحقیقات متوجه شده‌اند 2 دختر جوان غریبه حوالی محل سرقت پرسه می‌زده‌اند.با چهره‌نگاری از 2 دختر جوان، در مرحله بعدی مشخصات خودروی به سرقت رفته مالباخته در اختیار ماموران انتظامی سراسر کشور قرار گرفت.

چند روز بعد از سوی یکی از واحدهای گشت انتظامی قم خودروی مالباخته متوقف شد که راننده آن به پلیس گفت، چند روز پیش، خودرویم را با این خودرو تعویض و 22 میلیون تومان نیز به فروشنده پرداخت کرده‌ام.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی افزود: در پی این اعترافات، در مرحله بعدی ماموران با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آوردند، سارق و فروشنده خودرو به نام شهرام را در یکی از خیابان‌های ارومیه دستگیر کردند.

عظیمی اضافه کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی اعتراف کرد از چندی پیش با همدستی 4 نفر از دوستانش و 2 دختر فراری، پس از پرسه زدن در محله‌های خلوت و شناسایی خانه‌هایی که ساکنانش در محل حضور نداشتند، اموال را سرقت می‌کردند.متهم اضافه کرد: پس از سرقت خانه آخرین مالباخته به یک‌باره متوجه دوربین مداربسته در خانه شدیم که پس از جستجو، دوربین‌های خانه را تخریب کرده و سعی کردیم هیچ آثاری از این سرقت در محل باقی نماند.

سرهنگ عظیمی تصریح کرد: در پی این اعترافات ماموران در مرحله بعدی 6 عضو دیگر این باند از جمله
2 دختر فراری را دستگیر کردند که با تحقیق از آنها و کشف اموال مسروقه از 8 مالخر ، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 70269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =